Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W
En voor de rest natuurlijk:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
en (hoewel hópeloos verouderd gelden de basics nog altijd): Hoe bouw ik een PC?
[ Voor 87% gewijzigd door Mad Marty op 28-05-2008 19:33 ]
Rail Away!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
kan er nog meer mis mee zijn dan?
Moest er zelf nog 2 indraaien, de rest zat er al standaard in.
Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W
Verwijderd
kijk daar eens naar.
Probleer heb eens op te starten met een schroevendraarer wel
ingebouwd in de kast mischein is de aan en uit knop defect,
Probeer eens met zo min mogelijk op te starten dus usb en zo niet aangesloten !!
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Alleen afstandsbusjes gebruiken daar waar ook daadwerkelijk een schroefje in komt. Je kunt ook eens kijken ,of er geen van de pootjes(van de onderdelen) die door het mobo heen gesoldeerd zijn, tegen de achterplaat van je kast aankomen. Sommigen kunnen wel eens(te) lang zijn, en sluiting veroorzakenRazor109 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 19:33:
ja die zitten er gewoon op.. das genoeg toch?
kan er nog meer mis mee zijn dan?
Moest er zelf nog 2 indraaien, de rest zat er al standaard in.
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Als je de verkeerde inplugt dan krijgt het bord wel stroom maar zal het niet opstarten.
Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?
Weet dus niet wat het precies was, maar hij doet het nu stabiel.
Ik heb het vermoeden dat het gaat om de CMOS-Jumper, daar zit zo'n handvatje op en daar zat mijn powercable tegen aan gedrukt volgens mij.
Ik kwam erachter toen ik hem buiten de kast had lopen, omdat ik er perongeluk aankwam en hij ook uitviel.
Nu alles mooi weggewerkt en ruim uit de buurt van die Jumper gebleven, nu doet hij het goed en stabiel.
Ubuntu wordt geinstalleerd en dan op naar XBMC-Linux
Bedankt voor de reacties in ieder geval!
Razor
[ Voor 9% gewijzigd door dion_b op 28-05-2008 21:46 ]
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()