• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-05 19:53
Hoi,

Ik heb een 2253BW van Samsung gekocht en wil deze aansluiten op mijn T60 laptop van Lenovo.
Het probleem is de laptop herkent hem niet. Via de presentation director en het catalyst control center kan ik hem niet bereiken.

De meegeleverde drivers zijn geinstalleerd dus daar ligt het niet aan.
Ik heb hem btw via de D-sub (VGA) out -> convertertje -> DVI in op de monitor aangesloten.

Maar zowel digital als analog signal levert niet in het ccc. Als ik de kabel losmaak zie ik op de monitor trouwens wel de message: Digital, no signal found. Dus aan de connectie ligt het niet, puur software of instellingmatig doe ik iets fout.

Ook op de site van lenovo of samsung kan ik hier niets over vinden.

Wat doe ik fout?

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-05 08:16
ehm kan het zijn dat jouw monitor alleen een digitaal signaal ondersteunt? want dvi kan een analoog signaal (vga->dvi) en een digitaal signaal (dvi->dvi/hdmi->dvi) vervoeren

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Deze monitor heeft een DVI-D interface. Een verloop van D-Sub naar DVI gaat hierdoor niet werken. Hiervoor moet de monitor een DVI-I interface hebben welke digitale en analoge signalen ondersteund.

Als je de monitor via de VGA input aansluit op de VGA Out van je laptop gaat het waarschijnlijk gewoon werken.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:49
Het komt inderdaad door je verloopje dat je laptop hem niet herkent.

De T60 heeft geen DVI poort, je kunt je laptop in een port replicator (redelijk goedkoop) zetten (FRU: 250510W) of een dockingstation kopen (FRU: 250310U ) (duur).

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:21
ThinkPadd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 20:04:
Het komt inderdaad door je verloopje dat je laptop hem niet herkent.

De T60 heeft geen DVI poort, je kunt je laptop in een port replicator (redelijk goedkoop) zetten (FRU: 250510W) of een dockingstation kopen (FRU: 250310U ) (duur).
Ik heb die port replicator en kan je vertellen dat daar geen DVI opzit.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:49
Hmm, dat is dan knap waardeloos.

Ik heb een port replicator voor mijn T40, en daar zit wel DVI, terwijl mijn T40 dat niet heeft.

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:21
ThinkPadd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 20:25:
Hmm, dat is dan knap waardeloos.

Ik heb een port replicator voor mijn T40, en daar zit wel DVI, terwijl mijn T40 dat niet heeft.
Het verbaasde mij ook... De T43 replicator die ik hiervoor had, had inderdaad ook DVI maar deze niet.
Pagina: 1