Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Steeds verschijnt /s3cvnnnnnnn... in beeld *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op een van mijn PC's (MCE 2005 SP2) wordt ik sinds enige dagen telkens geconfronteerd met het feit dat op iedere plaats waar ik mijn cursor neerzet, ineens spontaan tekst verschijnt, de bovenstaande om precies te zijn. En die nnnnn... blijft dus maar doorgaan.

Zodra de Pc is opgestart, is er eerst nog niets aan de hand, maar na kortere of langere tijd begint het euvel weer. Wat me zo opvalt, is dat het probleem zich telkens eerst in Firefox voordoet en daarna ook in andere programma's.

Iemand enig idee wat dit te betekenen heeft en wat ik eraan doe? Ik heb al gegoogled op het probleem, maar kan er zo snel niets over vinden. Wellicht een virus, of toch wat onschuldigers?

Edit: Kan het wellicht iets te maken hebben met de installatie van AVG Free 8.0? Nu ik zo terug denk, onstonden de problemen redelijk kort na deze instalatie.

Edit2: typo: het moet /s3cvn zijn ipv /3scvn ! excusez...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2008 18:59 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zie de andere topics met ongeveer deze vraag. Standaard vragen die je zelf even moet beantwoorden:

Draadloos toetsenbord? Zo niet: ook als je geen netwerk/internetverbinding hebt? En welke processen lopen er? Welke daarvan vind je verdacht?

offtopic:
Alleen /3scvnnnnnnnnnnnnnnnnnn.... zegt zo weinig over je vraag. Ik pas de titel dus wat aan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
8)7 Tja, ik kwam er net dus inderdaad achter dat het opladen van de batterijtjes wonderen doet!

Ik had ook eigenlijk geen idee welke zoekterm ik moest gebruiken of in welke sectie ik moest kijken om een oplossing voor dit euvel (waarvan ik dus neit wist wat het was) te vinden. Dank voor je reactie, in ieder geval!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Tja, ik kwam er net dus inderdaad achter dat het opladen van de batterijtjes wonderen doet!
:D

Anyway; thanks@update.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)