Toon posts:

[PHP] .doc bestanden in beveiligde omgeving voor personeel?

Pagina: 1
Acties:
  • 928 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben bezig de gang van zaken binnen mijn groeinde bedrijf te digitaliseren.
Nu ben ik opzoek naar een zeer specifiek script of een oplosing voor het volgende probleem.

Ik heb alle documenten (zoals, standaard sollicitatie reactie's, standaard brieven naar klanten,etc.)
verwerkt tot .doc documenten nu hoeft het personeel alleen nog het juiste documentje erbij te pakken
adres en naam, en evt. datum in te voeren en printen maar...

Zo blijft onze communicatie naar de klant 1 duidig en volgens richtlijnen....
alleen wegens groei, en voorkomen van verschillende versies en kwijtraken bestanden,
wil ik deze online zetten op een apart beveiligd gedeelte van onze site.

Zijn hier al standaard oplossingen voor? Of heeft iemand hier ervaring mee?

Mvg
Roy

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Simpele manier? voeg een .htacces bestand toe aan je server... ;)

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Verwijderd

Topicstarter
Jah wat ik bedoel is, dat ik misschien beter een goed systeem wellicht met mysql database erachter,
waarbij ik wat categorieen heb, evt. beschrijving.

Gaat om behoorlijk wat documenten namelijk....

Kan zelf wel iets gaan lopen maken maar als er al iets op de markt is,
zou het mij tijd en dus geld schelen ;-)

Alvast bedankt,
Roy

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Je kunt het ook zonder PHP doen door alle bestanden in een map te zetten en de webserver zelf een lijst te laten maken (directory listing optie).

Als het om meer bestanden gaat die vaak wijzigen dan is een PHP-scriptje wel handig. Daar zijn er echt tientallen van te vinden :)

• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:14
Hoewel ik in je titel wel php zie staan, zie ik in je post er niks meer over terugkomen. Daarom mijn vraag in hoeverre PHP een echte eis is.
Mocht dat namelijk niet te zwaar wegen, mag ik je dan op z'n minst wijzen op SharePoint, een onderdeel van de Office Suite dat eigenlijk speciaal voor dat doel ontwikkeld is, en daarbij ook sterk verweven is in Word en de andere Office applicaties.

Mocht je toch aan php vastzitten dan heb je bij deze in ieder geval een mogelijke zoekterm voor Google... :)

Verwijderd

Topicstarter
JanDM schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 18:51:
Je kunt het ook zonder PHP doen door alle bestanden in een map te zetten en de webserver zelf een lijst te laten maken (directory listing optie).

Als het om meer bestanden gaat die vaak wijzigen dan is een PHP-scriptje wel handig. Daar zijn er echt tientallen van te vinden :)
Toch wel dus...

Onder welke categorie kan ik het beste kijken op een site zoals:
www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/

Of heeft iemand specifiek ervaringen met een of meerdere pakketten?

Verwijderd

Topicstarter
Flard schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 18:58:
Hoewel ik in je titel wel php zie staan, zie ik in je post er niks meer over terugkomen. Daarom mijn vraag in hoeverre PHP een echte eis is.
Mocht dat namelijk niet te zwaar wegen, mag ik je dan op z'n minst wijzen op SharePoint, een onderdeel van de Office Suite dat eigenlijk speciaal voor dat doel ontwikkeld is, en daarbij ook sterk verweven is in Word en de andere Office applicaties.

Mocht je toch aan php vastzitten dan heb je bij deze in ieder geval een mogelijke zoekterm voor Google... :)
Nou ik zou het dan langzaam intergreren met onze kassa, administratie bestel en voorraad systemen (die zijn in php)
dan krijgen we echt 1 systeem.

Alleen als ik het helemaal zelf moet gaan schrijven, terwijl we vollop in bedrijf zijn, kost me dat echt teveel tijd, pak ik liever een standaard pakketje, die dan vervolgens wel lichtelijk aanpas...

• narotic
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-11-2021
Als ik zoek op 'Document Management System' vind ik o.a. het volgende systeem:

http://www.quidascript.co...Path=1_13&products_id=103

Zo zullen er ongetwijfeld meerdere pakketen zijn.

- = Step Into The Pit | Industrial Strength = -

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hier in de Devschuur gaat het over zélf programmeren; zoeken naar kant-en-klare oplossingen is iets wat je prima zelf kunt doen. Lees even ons Programming Beleid voor meer info.
Oh, en als je net een post hebt gedaan en je hebt nog een aanvulling, gebruik dan de edit knop (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/edit.gif) in plaats van een nieuwe post (zie ook topickick binnen 24 uur)

[ Voor 38% gewijzigd door RobIII op 28-05-2008 20:43 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.