Securom probleem met nieuwe CD-speler -lego starwars

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 13:44
Gisteren heb ik een Blu-ray-speler: LG GGC-H20L geïnstalleerd en ervaar wat problemen (zie thread). Het blijkt nu ook dat als ik Lego Starwars in de speler doe om te spelen, ik een melding krijg om de originele cd te plaatsen, … maar die zit er ook in!

Securom is wel te omzeilen met AnyDVD die ik nu op proef draai, maar het zou mooier zijn als deze #@$^&^ beveiligingen niet zo veel problemen geven. Misschien toch maar weer gekraakte spellen spelen, kopen loont niet. :(

Weet iemand waar dit aan kan liggen en of ik het kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Mini image zoeken, mounten met Daemon Tools, Securom omzeilen met YASU?

[ Voor 54% gewijzigd door Snake op 28-05-2008 18:28 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:29
Het zelfde probleem met mijn nichtje gehad. Had een Samsung dvd brander over. Het ging erom dat ze dvd's kon lezen. Nou hij bleef zeuren. Oplossing was cd-rom speler en dvd brander inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 13:44
Met AnyDVD kan ik het ook oplossen en ik moet deze toch kopen om blu-ray te kunnen zien op mijn PC (hoewel alles wel HDCP compliant is!). Erg vervelend dat als je legaal dingen doet, je de meeste problemen hebt. Vroeger had ik alles gekraakt en nooit problemen (en goedkoper!).

Heeft het ermee te maken dat het een andere speler is die gebruikt is bij het installeren? Kan eventueel opnieuw het spel installeren (nadat ik de save-games heb veilig gesteld).