Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ik zoek sticker print software voor A4 map rugstickers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis een vel van 30.0 x 21.7 cm met in de breedte 5 stickers van 6.0 cm breed en 21.7 cm lang (het zijn rugstickers voor die zwarte A4 opbergmappen).

Deze wil ik alle 6 bedrukken met diverse texten erop. Nu kan je in Word bijvoorbeeld wel een blad maken van 30.0 x 21.7 cm maken met 5 kolommen van 6.0 cm, maar met marges (die ik op 0 heb gezet) en printerinstellingen die kan ik alleen horizontaal zetten voor horizontaal afdrukken, krijg ik de text niet mooi in het midden van elke sticker (steeds een beetje verschoven dus, en per sticker steeds meer verschoven). Ik krijg het echt niet voor mekaar, wat ik ook probeer. Het heeft volgens mij te maken met de marges en de maximale breedte waar de printer op het blad kan printen.

Weet iemand hiereen oplossing voor of is er software om stickers te bedrukken die mijn "verschuif"-probleem oplost ? Eigenlijk zoek ik dus een programma'tje waar je je stickervel in opmaakt en net zo uitprint als dat je het hebt opgemaakt (what you see is what you get dus.....).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2008 17:48 ]

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Meestal hebben de producenten van etiketten wel software op hun site staan. Avery bijvoorbeeld heeft dit wel. Misschien dat je daar eens naar kunt kijken?

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Je kan bij word ook gewoon invullen welk merk en type stickers je gebruikt. Dan houdt Word daar rekening mee, en kom je nooit buiten de marges.

Extra > Brieven en verzendlijsten > Enveloppen en etiketten > tabblad Etiketten

[ Voor 22% gewijzigd door ThinkPad op 28-05-2008 18:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
ThinkPadd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 18:03:
Je kan bij word ook gewoon invullen welk merk en type stickers je gebruikt. Dan houdt Word daar rekening mee, en kom je nooit buiten de marges.

Extra > Brieven en verzendlijsten > Enveloppen en etiketten > tabblad Etiketten
Thanx ThinkPad !
Ik heb deze optie binnen Word gebruikt en die werkt prima !