Muizen reageren niet goed op Dell Vostro 200

Pagina: 1
Acties:

• ajmwegman
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-06-2023
Hallo Allen,

Ik heb even een gekke vraag...

2 Dell Vostro systemen, Vista sp1, met Intel core 2 duo, 2 gig Ram, ATI Radeon HT2600 XT.

Beide hebben hetzelfde symptoom:
De muis gaat, vaak, niet goed over buttons, select vakjes, regels van de mail, kortom, je zit erg vaak naast te klikken!

Virus vrij, alle drivers geüpdatet, maar geen verandering!

Ik had nog even de hoop dat het aan de muizen lag, maar 3 verschillende muizen verder geen verandering!

Ik heb de standaard USB muis geprobeerd, mijn collega heeft een Microsoft Laser muis 5000 v 1.0 (keyboard en muis set) en ikzelf heb een Logitech MX Revolution.

Verschillende USB poorten maken geen verschil.

Iemand ervaring met dit probleem? al is eerder tegengekomen of, of een oplossing voor dit probleem?!

Alvast bedankt voor jullie aandacht!

Met vriendelijke groeten,

Michael

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:43
Touchpad driver deinstalleren?

[ Voor 3% gewijzigd door jjbstolk op 28-05-2008 19:28 ]

• richardboer
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:50
Verschillende USB poorten geprobeerd?
Herinstallatie OS een mogelijkheid?

@Hierboven Touchpad drivers voor een desktop?

[ Voor 24% gewijzigd door richardboer op 28-05-2008 19:31 ]

Richard

• ajmwegman
ja idd andere usb poorten ook geprobeerd.

Het is toch vreemd, en dat op 2 systemen....

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11 08:50

CoolGamer

What is it? Dragons?

Het zou kunnen dat drivers van apparaten die "belangrijker" zijn je muis-input vertragen. Maar de omschrijving van "De muis gaat, vaak, niet goed over buttons, select vakjes, regels van de mail, kortom, je zit erg vaak naast te klikken!" vind ik een beetje vaag. Moet ik hierbij aan denken dat hij willekeurig beweegt, te ver door gaat of nog iets anders?

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• ajmwegman
Ja inderdaad, als je bijvoorbeeld een venster wilt sluiten dan geeft de cursor al de "pijltjes boven/onder" tekentje aan om je venster te verkleinen, echter is de pointer pas op de red cross. klikken heeft geen zin even de muis weg halen en nog een keer proberen heeft wel zin :S

• ajmwegman
Niemand?

Het is ook een vaag probleem, je merkt het ook pas als je achter het systeem zit.

Ik probeer vandaag nog 2 gig RAM bij te prikken, maar ik neem aan dat dit niet zal helpen tot een oplossing....

• ajmwegman
okay, 28 mei kwamen er nieuwe catalyst drivers, deze heb ik inmiddels geïnstalleerd op beide desktops. Het probleem lijkt opgelost. Extra RAM is tevens nog steeds echt nodig. 2 Ram is echt te weinig in vista.

Hopelijk komt er nog iemand op deze post die hiermee geholpen kan worden.

Bedankt voorde reacties en het mee denken!
Pagina: 1