Toon posts:

Welke muis bij een witte macbook?

Pagina: 1
Acties:
  • 611 views

Verwijderd

Topicstarter
Over een paar dagen komt de witte macbook binnen

Ik vroeg mij af welke muis geschikt is voor de macbook. Het liefst een wit design

Die officieele muis van Apple hoe valt die?

Verwijderd

Topicstarter
Die officieele muis van Apple hoe bevalt die wilde ik zeggen

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:44
Elke bluetooth muis is wel geschikt voor het ding. Tussen welke muizen twijfel je? Neem aan dat je wel iets zelf gedaan hebt?

Verwijderd

Heb zelf gisteren Apple's draadloze mighty mouse gekocht. Heb nog niet geprobeerd hoe die valt maar hij bevalt prima ;) Is echt een prachtig muisje, werkt op oppervlakte waarop een optische muis het niet doet dus ik heb ook geen muismat meer nodig op mijn bureau. Verder past hij natuurlijk perfect bij je witte MacBook. Het is wel heel even wennen dat je maar 1 knop die dmv druksensoren merkt of je rechts of links klikt, op het begin zul je wel eens perongeluk links klikken ipv rechts. Maar daar ben je zo aan gewend. Het scrollballetje is trouwens echt geweldig, heb alleen wel gehoord dat hij snel vies word en dan niet meer lekker werkt maar dit is snel en makkelijk op te lossen door de muis op de kop op een wit A4 papiertje te houden en flink met de scrollbal over het papier te raggen.

Vind het zelf echt een topmuis dus raad hem je van harte aan.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:42
Ik gebruik zelf bij mijn Mac mini (ook wit he) een Logitech V470 BT muis en die bevalt mij prima, is ook notebook formaat dus dat zal geen probleem zijn.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

MoietyMe

zij/haar

Zelf vind ik de Mighty Mouse geweldig werken. Heb er nu twee, een bedrade op me werk en een wireless thuis icm een iMac. Van het balletje klopt wel, maar zoals gezegd is dat snel op te lossen door hem even flink over een a4'tje of over je broek heen te raggen.

Verwijderd

Topicstarter
In de draadloze moeten gewoon batterijen in? Of heb je een muisoplader?

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-02 17:17

NvM

Je hebt geen research gedaan naar welke muizen er beschikbaar zijn, en vervolgens is het ook nog te veel moeite om uit te zoeken wat de specificaties zijn van de Mighty Mouse?

Op de officiele Apple site:
http://store.apple.com/nl...ce_keyboards&mco=NzA3OTI3

Dit is niet het forum van onemorething.nl!

Verwijderd

Topicstarter
NvM schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:45:
Je hebt geen research gedaan naar welke muizen er beschikbaar zijn, en vervolgens is het ook nog te veel moeite om uit te zoeken wat de specificaties zijn van de Mighty Mouse?

Op de officiele Apple site:
http://store.apple.com/nl...ce_keyboards&mco=NzA3OTI3

Dit is niet het forum van onemorething.nl!
Dit bewijst maar weer eens dat er allemaal gefrustreerde mensen op tweakers zitten

Adieu

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 17:44

weebl

YARR!

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:57:
[...]

Dit bewijst maar weer eens dat er allemaal gefrustreerde mensen op tweakers zitten

Adieu
Pardon? Wat gebeurt er als er per dag 500 van dit soort vragen gesteld worden? Dan wordt het hier een grote rotzooi waar niemand nog wat wijs uit kan worden.

De vragen die je stelt zijn namelijk echt ontzettend makkelijk te vinden mbv. google. En daarnaast heeft hij gewoon ontzettend gelijk, je hebt gewoon geen research gedaan. Begin daar eerst eens mee, en post dan je bevindingen samen met je vraag.

Hij is niet gefrustreerd, jij doet het gewoon fout!

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Eugh. :/

Nouja, ik heb hier de bedrade MM liggen waarvan de scrollbal helemaal verkloot is, en een draadloze. De draadloze werkt opzich redelijk, maar ik vind 'm nogal zwaar, hij rolt niet lekker op mijn goedkope bureau'tje. :)
De scrollbal moet wel erg vaak schoongemaakt worden, maar verder is 't wel een goede muis.

Verwijderd

NickvdB schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 18:05:
Eugh. :/

Nouja, ik heb hier de bedrade MM liggen waarvan de scrollbal helemaal verkloot is, en een draadloze. De draadloze werkt opzich redelijk, maar ik vind 'm nogal zwaar, hij rolt niet lekker op mijn goedkope bureau'tje. :)
De scrollbal moet wel erg vaak schoongemaakt worden, maar verder is 't wel een goede muis.
Je kan de draadloze mighty mouse ook met 1 batterij gebruiken he, dat scheelt een hoop in gewicht.

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-02 08:43
Ik zou opteren voor een oranje met 16 wieltjes en een afstandbediening..
Wat is dit voor vraag, kun je zelf geen onderzoek doen?
www.apple.com, www.google.nl

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-02 12:22

M-ThijZ

Riding on Rails

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 18:12:
[...]

Je kan de draadloze mighty mouse ook met 1 batterij gebruiken he, dat scheelt een hoop in gewicht.
Geniaal, bedankt voor de tip!

• NiteFly
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 13:25
Het is wel heel even wennen dat je maar 1 knop die dmv druksensoren merkt of je rechts of links klikt, op het begin zul je wel eens perongeluk links klikken ipv rechts. Maar daar ben je zo aan gewend.
Dat is dus niet altijd waar. Ik heb 3 maanden lang vol ergernis met dat ding gewerkt, ondertussen allerlei vormen van reuma en rsi opgebouwd, alvorens hem -letterlijk- het raam uit te slingeren. :/

Logitech MX revolution gehaald en nu wel blij :)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi Sarpedon, welkom op GoT :)

Zoals je in de Registratievoorwaarden / korte FAQ (waar je mee akkoord bent gegaan) hebt kunnen lezen, verwachten we hier op GoT een hoge mate van eigen inzet. Welke muis er geschikt is voor je MacBook is te vinden door te zoeken via de search van dit forum of bijvoorbeeld Google naar reviews en de websites van de bekende muisfabrikanten te bezoeken. Zeker omdat een muis zeer persoonlijk is, kunnen we je niet vertellen welke voor jou het meest geschikt is. Zo vindt de ene de Mighty Mouse de uitvinding van de eeuw, terwijl iemand anders spontaan RSI krijgt als hij er alleen maar naar kijkt. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.