Toon posts:

Satellite A100-00N geheugen uitbreiden tot 3GB?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptopje genaamd Toshiba Satellite A100-00N, en die wil ik graag wat meer geheugen geven.

Er zitten nu twee bankjes van 1GB 533MHz in. Ik heb al geprobeerd om er een "Kingston SO-DIMM 2GB DDR2 PC2-4200 533MHz" erin te prikken, maar dan doet ie helemaal niets meer.

Weet iemand wat ik er wel in kan stoppen en/of ie sowiezo wel uitgebreid kan worden?

Alvast bedankt! 8)

Verwijderd

Staat er geen info over op de site van Toshiba of in de manual van je laptop? :)

Edit heb je trouwens een link na je laptop ik kan hem niet vinden. ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2008 15:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niet echt,

Alleen drie (Toshiba?) 'bestelnummers' van geheugenkaartjes, maar die kunnen helemaal nergens naar worden herleid, helaas.

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-05 12:56
ben je zeker dat je het geheugen er goed insteekt? Gaat de laptop nog aan of gebeurt er echt niets? Lukt het wel met het oud geheugen?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, het zit er goed in, de notebook gaat ook wel aan, hij start alleen niet op...
En met het oude geheugen doet ie 't wel gewoon.

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-05 07:53

BHQ

Google gewoon 'es op 'Satellite A100-00N maximum memory'. Not goinna happen dus. Besides, waar heb je met die specs zoveel geheugen voor nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Ai, balen.
Maar ik heb het nodig voor Photoshop etc. voor als je grote afbeeldingen van 1200 dpi hebt of grote afmetingen enzo, en filtertje duurt dan al snel 5 minuten.

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-04 18:02

Blonde Tux

<advertisement>

Tsja gb gaat dus echt niet lukken, tenzij er 1,5 gig bankjes zijn....

Google is still your friend:
Ram

Grootte geïnstalleerd: 2 GB / 2 GB (max.)

Technologie: DDR II SDRAM - 533 MHz

Configuratiekenmerken: 2 x 1 GB

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

Pagina: 1