Outlook 2003/7 zoekfunctie in een public folder met contacts

Pagina: 1
Acties:

• P!to
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-02 15:23
Beste lezers,

Ik heb een bizar probleem. een public folder met ommenabij 2000 contact items. In Outlook kan ik niet via direct zoeken of zoeken naar, een item vinden. Ik krijg bij 2k3 de melding dat hij niets kan vinden, en bij 2k7 mag ik de query aanpassen volgens de software.

Ik sta voor een raadsel, via Owa en Exchange System Manager kan ik wel zoeken in de folder en vind hij de juiste items. Zoeken via adresboekzoeken werkt ook, wanneer ik de public folder toevoeg aan de lokale adresboek.

Daarnaast heb ik een secundaire publieke folder met ong 200 items, en hier kan ik wel in zoeken via direct zoeken en zoeken naar.

Heeft iemand hier eerder last van gehad en hoe kan ik dit het beste oplossen?

• P!to
niemand? 8)7 :?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Geef even aan welke melding je exact krijgt, soms herkennen mensen die foutmelding dan wel (ieders interpretatie van een foutmelding is anders) :)

• P!to
You right about that!

Afbeeldingslocatie: http://img81.imageshack.us/img81/5615/errorlj2.th.png

Hopelijk herkend iemand anders deze melding ook.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik kan hem nog steeds niet lezen :P Type hem gewoon eens exact over? :)

• P!to
Ok Ok O-)

Er is een probleem opgetreden in Direct zoeken tijdens het weergeven van de zoekresultaten. U kunt dit probleem mogelijk oplossen door de query te wijzigen.

Het is erg vervelend want ik wil weten waarom het in een public folder wel lukt en de andere niet, enig verschil is de totaal aantal items.

• P!to
:'( :o niemand??

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:32
Heb nog wel ff gekeken, maar het werkt hier gewoon (outlook 2k3 sp3, al zijn het een paar honderd items, niet duizenden).

Omdat het met owa wel werkt: lokale firewall uitgezet? (geen idee of dat zoeken via een speciale poort gaat). of geprobeerd outlook te herinstalleren?

[ Voor 10% gewijzigd door _H_G_ op 03-06-2008 07:27 ]

• P!to
Ik vind het een heel goed punt van een speciale poort, maar het is niet logisch. Want dan zou het op allebei niet mogen functioneren.

Heeft niemand een public contact folder met meer dan 1000 contacts in beheer? kan me dat niet echt voorstellen :|

Verder heb ik gezocht op tools maar wat wil ik testen?ik bedoel via HTTP en adresboek search werkt alles prima.

Misschien desktop indexing? iemand hier ervaring mee? zal hij dan ook je public folders indexeren?

• P!to
ff een update...

Dit heb ik gevonden op techrepublic:

Why would the quick "Find Now" in Outlook 2003 stop working when searching a public contact folder? Advanced find does. Creating a brand new folder as a test works. Could there be some corruption? I don't know how to fix this. There are 7,512 records. Thanks.

Alleen geen oplossing :(

heb een e-mail gestuurd naar de poster, hopelijk weet hij/zij wel een oplossing :? 8)7
Pagina: 1