Ik heb een tijdje terug een abo met telefoon op internet besteld en nummerbehoud. Nu had ik me T-Mobile al opgezegt en ook vertelt dat ik nummerbehoud wou gebruiken. Nu bleek dat ik niet had moeten opzeggen en dat me contractvervaldatum werd verlegt.
Ik belde T-mobile op dat ze mij hier niet over gehadden geïnformeerd terwijl ik zeer duidelijk had vermeld dat ik nummerbehoud wou gebruiken (stond zelfs bij hun in de computer als notitie), ze hebben mij verteld dat ik het alsnog vervroegd kon aanvragen en dit heb ik gedaan... echter werd het door T-Mobile al weer afgekeurd en werd de opzegdatum weer met 3 maanden verlengd
Ik belde meteen op hoge poten T-Mobile waar ik eerste een irritante man aan de lijn kreeg die letterlijk zei dat ik maar 'pech had en maar lekker moest wachten', nog ene keer gebeld en kreeg toen een vriendelijke vrouw aan de telefoon zoals ik van hun gewend was. Die zou ervoor zorgen dat alle aanvragen nu goedgekeurd worden . Ook weer aangevraagd bij VF maar toen ik ze vandaag belde wisten ze van niks en bleek dat ze bijna niks van me hadden en ze dachten dat ik nog een abo wou aanvragen. Ik heb het nog een keer herhaalt en letterlijk bevestigt gekregen... volgens hun bestaat mijn abo nog niet en zit ik eigenlijk nergens aan vast
Als ik nu dus T-Mobile gewoon zeg dat ze hem maar totaal op moeten zeggen ipv. wachten op nummerbehoud en verder niks doe, dan heb ik gewoon zeer goedkoop een telefoon (die ik al een tijdje binnen heb). Dit bevestigde tevens de VF mederwerker aan de lijn
Zie ik nu iets over het hoofd en klopt het of hoe zit het?
Overigens heb ik de telefoonzaak gebeld of zei dit probleem kunnen oplossen omdat ik niet de boel wil oplichten maar als hun het dus niet voor elkaar krijgen dan heb ik goedkoop een telefoon en neem ik een simonly erbij... of ik zie iets over het hoofd.
Ik belde T-mobile op dat ze mij hier niet over gehadden geïnformeerd terwijl ik zeer duidelijk had vermeld dat ik nummerbehoud wou gebruiken (stond zelfs bij hun in de computer als notitie), ze hebben mij verteld dat ik het alsnog vervroegd kon aanvragen en dit heb ik gedaan... echter werd het door T-Mobile al weer afgekeurd en werd de opzegdatum weer met 3 maanden verlengd
Als ik nu dus T-Mobile gewoon zeg dat ze hem maar totaal op moeten zeggen ipv. wachten op nummerbehoud en verder niks doe, dan heb ik gewoon zeer goedkoop een telefoon (die ik al een tijdje binnen heb). Dit bevestigde tevens de VF mederwerker aan de lijn
Zie ik nu iets over het hoofd en klopt het of hoe zit het?
Overigens heb ik de telefoonzaak gebeld of zei dit probleem kunnen oplossen omdat ik niet de boel wil oplichten maar als hun het dus niet voor elkaar krijgen dan heb ik goedkoop een telefoon en neem ik een simonly erbij... of ik zie iets over het hoofd.
[ Voor 8% gewijzigd door XoReP op 28-05-2008 11:34 ]