Duitse guild haalt eindbaas WoW als eerste neer

Pagina: 1
Acties:

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-02 01:56
In dit bericht staat vermeld dat amerikaanse guilds er nog niet in geslaagd zijn om deze baas neer te krijgen.

Echter dit is wel gelukt door guild
Deus Vox op 27 mei
http://www.deusvox.net/

Dit is ook in mijn reacite aangegeven, echter deze is weg gemodereerd.

• Hammer
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Wellicht was dat ten tijde van het schrijven van het bericht nog niet zo? Verder is mijn ervaring dat een reaktie (in de meeste gevallen) weggemodereerd wordt wanneer er beledigende of vrij negatieve opmerkingen in je reaktie staan ^^ Al heb ik ook al anders ervaren, bijvoorbeeld wanneer je vraagt om constructieve kritiek ipv. het beledigen van (medetweakers) andere mensen...

[ Voor 29% gewijzigd door Hammer op 28-05-2008 11:32 ]

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-12-2025
De bewering in het bericht was waar op het moment dat het geschreven werd... Ik zal het even aanpassen.... Thx :-)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Over het wegmodden, een ander was een kwartier eerder met hetzelfde lijstje:
Neelon in 'nieuws: Duits guild haalt eindbaas WoW als eerste neer' (10.23)
cable-one in 'nieuws: Duits guild haalt eindbaas WoW als eerste neer' (10.40)

Ik ben dus ook persoonlijk degene die hem als een van de eersten op -1 heeft gezet, vooral omdat je er op dat moment er nog minder in had staan dan nu, zodat het nog meer dubbel was.

En overigens, als je wat aangepast wil hebben, altijd hier melden, onder het nieuwsbericht staan zoveel reacties, daar wordt het snel over het hoofd gezien.

[ Voor 12% gewijzigd door Dirk op 28-05-2008 11:57 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Verwijderd

Sorry dat ik het zeg. Maar heeft WoW een eindbaas dan ? WoW heeft instances waar eindbazen in zitten maar WoW heeft geen eindbaas.

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-02 01:56
Dirk schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:55:
Over het wegmodden, een ander was een kwartier eerder met hetzelfde lijstje:
Neelon in 'nieuws: Duits guild haalt eindbaas WoW als eerste neer' (10.23)
cable-one in 'nieuws: Duits guild haalt eindbaas WoW als eerste neer' (10.40)

Ik ben dus ook persoonlijk degene die hem als een van de eersten op -1 heeft gezet, vooral omdat je er op dat moment er nog minder in had staan dan nu, zodat het nog meer dubbel was.

En overigens, als je wat aangepast wil hebben, altijd hier melden, onder het nieuwsbericht staan zoveel reacties, daar wordt het snel over het hoofd gezien.
Ahh ok,

Ik heb het lijstje over het hoofd gezien.
Vandaar ok mijn wedervraag in de reactie.

Bedankt voor de opheldering.

Groet,

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

pasta

Ondertitel

Kil'Jaeden in Sunwell is de laatste eindbaas van The Burning Crusade tot de nieuwe expansie (Wrath of the Lich King) uitkomt. :)

Signature

• bigcookie
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-02 23:07
oke even iets snels, sk gaming heeft niet een week in totaal gehad om de boss te killen maar in feiten zijn ze er al weken mee bezig en aan het w8ten tot de volgende gates open gingen dag van relace patch 2.4.0 tot nu is de tijd die er in totaal is overgedaan om kil'jaeden te killen. en dus niet een week gelden en 3 dagen, dat was alleen de laatste gate in de instance zelf

Gamingclan SK Gaming, dat speelt op de server Vek'nilash, wist een week geleden toegang tot de dungeon te krijgen en had vervolgens drie dagen nodig om zich van de ingang naar Kil'Jaeden te vechten en hem te verslaan.
Pagina: 1