Toon posts:

Drivers TV-Kaart, bestaan ze nog?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze kaart, en ik moet eigenlijk minimaal XP drivers hebben liefst Vist drivers. Welke site ik ook bezoek die google toont in de zoekresulataten iedereen die naar een driver verwijst eindigt op een dode link.

Dit is de kaart waar het om gaat, en nee hier word niet gelinkt naar drivers.
http://www.avermedia.com/cgi-bin/products_odm_A169.asp

Elk forum wat ik vind met google post deze link als locatie voor de drivers. Ik heb de crapy website in IE en firefox geprobeerd, doet niets bijzonders als een leeg keuze menu geven in het midden.
http://www.avermedia.com/...log&proname=73&cname=A169

Ik zit hier al te zoeken vanaf 09:00 normaal heb ik een driver echt wel binnen een half uurtje gevonden... Iemand die mij kan helpen? er is trouwens ook al een mail onderweg naar AVerMedia....

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Er zitten Philips SAA7134-chips op. Zoek eens op generic Vista drivers daarvoor, en tada, hij werkt. Moet je alleen een ander afstemprogramma gebruiken dan meegeleverd, iets als DScaler.

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-05 04:46

Rincewind

Take me in your arms tonight

Ik heb dezelfde kaart thuis in mijn PC zitten en heb de originele installdisk nog wel ergens liggen. Plus dat ik de XP-drivers ook een keer heb gedownload en een link heb naar een pagina waar ze staan. Maar je voelt hem al aankomen: thuis. :-) Ik zal vanavond/morgen wel even zoeken en mailen ok ?

Update: op deze pagina is een discussie over de Avermedia kaart met een link naar drivers. En dan specifiek deze post. Als je de 2e link download heb je de XP-drivers. Succes :)

offtopic:
en dat na 10 minuten zoeken 8)

[ Voor 40% gewijzigd door Rincewind op 28-05-2008 11:19 ]

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Verwijderd

Topicstarter
Voor de SAA7134, kan ik ook geen drivers vinden.... Alleen pay-ware..

Edit, gevonden. zoeken op tv7130 haalde wat meer uit.

http://rs96.rapidshare.com/files/51107125/Philips7130.rar

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2008 12:07 ]

• Rincewind

Rincewind

Weet je dan zeker dat beide tuners werken als je die Philips-drivers gebruikt ? De drivers die ik heb gevonden zijn nieuwer en van Avermedia zelf.

Verwijderd

Topicstarter
Rincewind schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:00:
Weet je dan zeker dat beide tuners werken als je die Philips-drivers gebruikt ? De drivers die ik heb gevonden zijn nieuwer en van Avermedia zelf.
Nee dat weet ik idd nog niet zeker, het apparaat wordt aangegeven als werkend. Tot zover moet ik het maar even geloven tot mijn baas terug komt met de melding dat het nog niet werkt.

Zou je jou drivers mischien dan toch nog online kunnen zetten zodat ik ze dan mocht het nodig zijn toch nog kan gebruiken..? Bedankt!

• Rincewind

Rincewind

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:45:Zou je jou drivers mischien dan toch nog online kunnen zetten zodat ik ze dan mocht het nodig zijn toch nog kan gebruiken..? Bedankt!
Dat zijn dezelfde drivers als staan in mijn post hierboven. Ik heb die zip ook even gedownload en bekeken. Er zitten de volgende drivers in: A169_WHQL_Drv_V2.3.31.7 en dat zijn degene die ik thuis ook heb.

BTW:
tot mijn baas terug komt met de melding dat het nog niet werkt
kan jouw baas niet googelen ? O-)

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-04 18:02

Blonde Tux

<advertisement>

driverguide.com

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-05 21:19
Medion MD2819 wordt het apparaat ook onder verkocht, werkt perfect met Dscaler!

Verwijderd

Topicstarter
Rincewind schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:55:
[...]

Dat zijn dezelfde drivers als staan in mijn post hierboven. Ik heb die zip ook even gedownload en bekeken. Er zitten de volgende drivers in: A169_WHQL_Drv_V2.3.31.7 en dat zijn degene die ik thuis ook heb.

BTW:
[...]
kan jouw baas niet googelen ? O-)
Thanks, en nee ik ben de google held zegt ie... :/ (luiheid)
Daar werd me een of ander Demo appje aangeboden.. Heb ik maar niet geprobeerd.
Termi schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:52:
Medion MD2819 wordt het apparaat ook onder verkocht, werkt perfect met Dscaler!
De Philips chip op de kaart wordt op veel meer tv kaarten gebruikt. Ik heb gewoon de drivers voor de chip gedownload en die werken perfect.. De drivers die medion levert voor de kaart die jij noemt zullen zeer waarchijnlijk ook gewoon werken op de avermedia kaart van mijn baas..

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2008 10:52 ]

• peterh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-10-2025
Ik gebruik onderstaande drivers.
Veel plezier er mee.
http://www.peterhendrix.nl/AverMedia_A169.zip

Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)

Pagina: 1