Arctic accelero extreem 2900 met Asus P5W DH Deluxe

Pagina: 1
Acties:

• douPel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-11-2025
Hallo,

Ik ben opzoek naar een stillere koeler voor m'n 2900xt. De Arctic accelero extreem 2900 lijkt me een prima koeler die een stuk stiller schijnt te zijn en z'n werk goed doet. Nadeel is dat hij de hete lucht niet naar buiten afvoert, maar ik verwacht dat mn kast (antec 900) dat wel af kan voeren. Voor m'n cpu heb ik net een Scythe Mugen besteld, dus die zal ook een stuk koeler en wat stiller worden en de eventuele extra warmte van de 2900xt ook wel aankunnen.

Punt waar ik tegenaan loop bij deze gpu koeler is niet zozeer de lengte, maar wel de hoogte. Ik heb een Asus P5W DH Deluxe moederbord en ik verwacht problemen bij de sata aansluitingen. Ik heb al 2 sata kabels met 90 graden stekker, die moe tik alleen ff omdraaien. Ik denk alleen dat ik dan t 3e sata slot niet meer kan gebruiken door de 90 graden bocht?

Ik heb nergens antwoord hierop kunnen vinden, hier op GoT niet, google ook niet. Weet iemand of ik zonder veel hassle de Arctic accelero extreem 2900 kan inbouwen.

Bedankt!

Pieter

Verwijderd

Denk dat deze review helpt:
productreview: Arctic Cooling Accelero Xtreme 2900 review door Mr.SiniSter

Kan wel dus, maar alleen met idd die 90graden gevallen...

• douPel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-11-2025
die had ik idd gelezen en daar kwam m'n vraag ook uit voort. Ik ken die moederborden allemaal niet goed en kan slecht vergelijken, vandaar toch nog even de vraag :P . Bedankt voor je antwoord :)

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Als hij voor je SATA connectors zit helpen haakse SATA kabels meestal wel ;)