Toon posts:

Geluid van laptop naar TV via HDMI automatisch schakelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs mijn Medion laptop aangesloten op mijn lcdTV
De specs van de laptop zijn te zien op http://www.medion.de/md96350/nl/flash.html

Nu krijg ik wel beeld, maar om geluid te krijgen moet ik iedere keer in de eigenschappen de HDMI functie als standaard stellen. En ben ik klaar dan moet ik het weer terugzetten, want anders heb ik weer geen geluid op mijn laptop.

Nu ben ik een beetje een leek maar : kan het niet makkelijker.

Om mijn laptop door te linken gebruik ik bijvoorbeeld CTRL+F3, Is er voor het geluid misschien ook zo'n snelkoppeling??

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 12:42

William/Ax3

We are Starstuff

JE HOEFT TROUWENS NIET TE SCHREEUWEN! |:(

Heb je al gekeken in de handleiding?
Heb je al gevraagd aan de winkel waar je het gekocht heb?
Heb je al op het forum/faq whatever allemaal van de fabrikant gekeken?
Wat heb jezelf gezocht en gevonden?

[ Voor 9% gewijzigd door William/Ax3 op 28-05-2008 09:42 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Verwijderd

Topicstarter
Ik ha dinderdaad al in de handleiding gezocht, daarin staat wel dat het geluid via de kabel kan (maar meer niet)en een duitse mail gestuurd naar medion, echter daarop kreeg ik ook de melding dat het geluid inderdaad via de HDMI kabel kan. kom ik niet echt verder mee. Verder heb ik uiteraar gegoogeld maar echt een oplossing nog niet kunnen vinden.

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-02 19:24
Je zou ook een macro kunnen maken, ik weet niet of je weet hoe dat moet? Maar dan kun je dus gewoon zelf een snelkoppeling maken voor een aantal handelingen die je doet. (met een G15 toetsenbord zit die functie erin gebakken)

[ Voor 24% gewijzigd door hugoy op 28-05-2008 09:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet direct hoe dat moet een macro, maar ik ga zeker ff zoeken. Staat vast wel ergens op het WWW