Toon posts:

Planetarion free round

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://pirate.planetarion.com/STYLES/Planetarion2/HEADER/logo.jpg

Er komt een gratis ronde met alle functies van een paid account van Planetarion.com, de grond legger van al die space mmog's.

Ik wou even checken of er animo was om een galaxy te beginnen met een paar mensen van hier.

Hier wat info:

Dates

* Round 27 Signups: Friday 30th May 2008
* Round 27 Start: Friday 6th June 2008
* Round 27 End: Friday 25th July 2008

http://www.planetarion.com/

Wat is planetarion?

Ik weet niet hoeveel er in een galaxy kunnen, maar aan de hand van reacties hier zet ik hier wel een lijstje neer van wie er mee wilt doen. En dan kunnen we de 30e 1 of misschien wel meer galaxy's maken.

Ik heb het zelf lang niet gespeeld, ik speelde wel eens Planetia, dus voor mij is het ook weer even nieuw qua bouwen en schepen etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronde 27 al weer. Heb vroeger iets te veel tijd aan dit spel 'verspeeld'. Lijkt me niet verstandig om het weer op te pakken :-)

Toen was het zo dat als je het goed wou doen, je snachts je schepen moest gaan lanceren enzo. En als je galaxy eerste staat en alle bevriende galaxies onder je al afgeslacht zijn en je weet dat je de volgende bent slaap je er ook niet beter op :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij denkt iedereen er zo over :P ik weet nog wel dat we in het verleden 3 galaxys vol tweakers hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:25

Brons

Fail!

Ooit nog gedaan vanaf ronde 2 tot aan de betaal periode. Ik wist niet dat ze nog bestonden.

Ik doe maar niet mee, verslavingsfactor is waarschijnlijk te hoog. En het kan waarschijnlijk ook niet evenaren aan het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Zijn er ook screens van deze game? Kan er niks over vinden, zelfs op de officiele site niet.

Heb me al aangemeld voor de eerste signup ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PcManiaxx schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:29:
Zijn er ook screens van deze game? Kan er niks over vinden, zelfs op de officiele site niet.

Heb me al aangemeld voor de eerste signup ;)
Je kan als je je nu gesigned up hebt nog die round 26 meespelen, dan kun je een beetje klooien hoe alles werkt enzo.

Morgen beginnen de sign ups voor round 27.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 13:54

PromWarMachine

Forsaken Archer

Heeeeel vroeger heb ik dit gespeeld. Een van de allereerste rondes. Ben wel benieuwd wat het nu is. Waarschijnlijk haak ik toch af als het teveel werk wordt, maar ik wil wel een poging gaan wagen.

Ik verwacht dat er zoveel is veranderd, dat ik weer hulp nodig ga hebben. Weet iemand hier bijvoorbeeld een succesvolle starting build order?

De registraties zijn begonnen. Vrijdag begint het echt, maar ik ben graag voorbereid. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Poeh, dat speelde ik verslaafd toen ik nog informatica studeerde aan de UT. Zeg, 7 jaar geleden? Nee, lijkt me niet een goed idee, er is een reden dat ik weinig studiepunten haalde ;)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:37
Vroeger erg veel gedaan: heb me weer ingeschreven.

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 13:54

PromWarMachine

Forsaken Archer

Niet vergeten: morgen is de eerste tick! Zijn alle asteroids geset? Heb je een government gekozen?

Ik heb:
6 metal asteriods
6 crystal asteriods

Population:
25% miners
50% researchers
35% construction workers

Government: Unification

Hoe zijn jullie van start gegaan?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ook hetzelfde, alleen hoe kun je meer dan 100% population hebben. Of is het een typfout?
er is trouwens een manier om al 26 roids te hebben :D

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2008 12:30 ]

Pagina: 1