Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Harde schijven niet te openen na aansluiten van USB stick

Pagina: 1
Acties:

• Genji
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-11 10:39
Tweakers!

Ik heb een raar probleempje.. Vanmiddag stopte ik een USB stick van platinum in mijn pc. Hij werd herkend en geïnstalleerd, maar na de installatie moest ik mijn pc rebooten. Had ik natuurlijk geen zin in op dat moment, maar uiteindelijk toch gedaan omdat ik hem niet kon benaderen.
Nu kan ik na de reboot mijn harde schijven niet meer openen met een dubbelklik, maar wel via de verkenner. Als ik nu dubbelklik op een schijf, dan blijft de betreffende schijf ratelen en gaat mijn zandloper als een gek tekeer, maar openen ho maar! Op dat moment kan ik geen enkele schijf meer openenen met een dubbelklik.. Super irritant. Als ik taakbeheer open, dan zie ik onder toepassingen 4 keer de toepassing "shitmaker" staan.. Als ik die toepassingen afsluit, dan krijgt mijn schijf weer rust en verdwijnt de zandloper, maar opnieuw openen van de schijven geeft hetzelfde resultaat, ook na een reboot..
Ik heb gezocht met google naar soortgelijke problemen, maar kan helemaal niets vinden...
Heeft iemand een idee wat het kan zijn? Mijn eerste gedachte is een virus oid, vandaar een topic hier, maar weet het niet zeker...

Wie o wie kan hier iets over melden?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Al eens gezocht op shitmaker :? En heb je dezelfde symptomen? Al eens bekeken wat de (mogelijke) oplossingen er dan voor zijn?

[ Voor 53% gewijzigd door RobIII op 28-05-2008 00:22 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Genji
Daar heb ik idd al geprobeerd, maar alle hits verwijzen naar filmproducers die "shit" maken of naar topics in een taal waar ik geen touw aan vast kan knopen.. Ik ben as we speak een online virus scan aan het doen (ik heb natuurlijk geen virusscanner geïnstalleerd) in de hoop dat die iets kan ontdekken..

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
:? Mijn eerste link verwijst naar een google pagina met daarop de eerste hit naar sophos, en daarbij heb ik de moeite genomen de 2e link in mijn post rechtstreeks naar de betreffende pagina te verwijzen. All you need to do is effe klikken op het 'more information' tabje :X

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Genji
Mijn dank is groot voor je genomen moeite voor het plakken van de link. Ik heb hem doorgelezen, maar kan er in mijn huidige toestand niet wijs uit worden. Het feit dat het door sophos wordt herkend als een worm bevestigd voor mij het vermoeden dat ik maar eens een goede virusscanner moet gaan installeren.. Morgen, als ik in een minder labiele psychische toestand verkeer.. ;)

nogmaals, bedankt voor je inzet.

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Is het nu al opgelost ?
Zo ja, hoe dan ? Nee, draai eens HijackThis

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Pagina: 1