Nu het EK voetbal voor de deur staat en geen enkel webwinkel de W4000 op voorraad heeft of duidelijkheid over een levering voor het EK kan garanderen, zo lijkt het, open ik hierbij de topic om naast de bespreking van de specs, ook elkaar op de hoogte te houden van de voorraadstatussen van de verschillende webwinkels.
Ik denk dat menigeen nog twijfelen over de donkerblauwe afwerking van de nieuwe SONY W-serie. Daarnaast heeft men het over de verslechterde zwart-wit gamma t.o.v. de verloper: de W3000 serie.
Het feit dat er ook niet echt passende cinema sets op de markt zijn geplaatst door SONY doet me toch twijfelen: moet ik nu gaan voor een perfect toestel, of er een nemen die mijn woonkamer compleet kan maken inclusief dvd recorder of cinema sets (+speakers).
Lets rumble! en vergeet niet tips te geven over de voorraadstatussen
Ik denk dat menigeen nog twijfelen over de donkerblauwe afwerking van de nieuwe SONY W-serie. Daarnaast heeft men het over de verslechterde zwart-wit gamma t.o.v. de verloper: de W3000 serie.
Het feit dat er ook niet echt passende cinema sets op de markt zijn geplaatst door SONY doet me toch twijfelen: moet ik nu gaan voor een perfect toestel, of er een nemen die mijn woonkamer compleet kan maken inclusief dvd recorder of cinema sets (+speakers).
Lets rumble! en vergeet niet tips te geven over de voorraadstatussen