Toon posts:

SONY W4000 serie voor het EK nog in huis

Pagina: 1
Acties:
  • 1.126 views

Verwijderd

Topicstarter
Nu het EK voetbal voor de deur staat en geen enkel webwinkel de W4000 op voorraad heeft of duidelijkheid over een levering voor het EK kan garanderen, zo lijkt het, open ik hierbij de topic om naast de bespreking van de specs, ook elkaar op de hoogte te houden van de voorraadstatussen van de verschillende webwinkels.

Ik denk dat menigeen nog twijfelen over de donkerblauwe afwerking van de nieuwe SONY W-serie. Daarnaast heeft men het over de verslechterde zwart-wit gamma t.o.v. de verloper: de W3000 serie.

Het feit dat er ook niet echt passende cinema sets op de markt zijn geplaatst door SONY doet me toch twijfelen: moet ik nu gaan voor een perfect toestel, of er een nemen die mijn woonkamer compleet kan maken inclusief dvd recorder of cinema sets (+speakers).

Lets rumble! en vergeet niet tips te geven over de voorraadstatussen

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-02 17:34

Nik

Vandaag toevallig geïnformeerd naar dit scherm. Volgens inkoop worden de schermen pas medio juli weer uitgeleverd door Sony Nederland... Ookal snap ik niet hoe Sony dit zo heeft kunnen plannen. Eind van de week zal ik weer eens bellen.

Verwijderd

Dat donkerblauw valt wel mee!
Je gaat immers geen spots op je tv richten.Hij lijkt gewoon zwart in real life.
Hoe ik dat weet? Hij hangt hier te pronken tegen de muur.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:43

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik was vandaag in een winkel in Arnhem die de 32" variant hadden hangen. 40 verwachten ze very soon. Ik vind het een beetje raar disco geval met die glitters eigenlijk, maar ieder zijn ding :) hij schijnt wel goed te zijn.

I'm only responsible for what I say, not for what you understand.

• 6Pac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 19:16

6Pac

"Roma Victor"

Heb mijn 46" w4000 begin april bij televisiestore.nl besteld - Toen was de verwachtte levertijd nog ergens half juli.
Begin mei nog eens gebeld en ze verwachtten eind mei een partij op voorraad te hebben, onder voorbehoud natuurlijk.

Dus nog effe wachtten voor ik ze weer eens bel.

I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass

Verwijderd

Topicstarter
De 46 krijgen ze nog niet binnen, maar de 32w4000 is vanaf morgen binnen bij db-electronics.nl
Ook de 40W4000 krijgen ze binnen echter allemaal verkocht volgens de verkoper. Ik kon nog wel wat krijgen met de 3e lading die ze al verwachten op 06.06.2008 !! :) Dat is dan al de 3e keer dat ze een lading binnen krijgen. Wel goed genetwerkt blijkbaar achter de schermen. Het kan dus wel. Als je ze medio juli binnen krijgt zoals hierboven vermeld, doe je het niet goed lijkt me.

Verwijderd

Saturn Rdam had er 3 op voorraad (40W4000), nu nog 2

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:59

voodooless

Sound is no voodoo!

Voorraden van winkel moet je maar gewoon zelf checken. Gewoon even rondbellen.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.