Film database programma

Pagina: 1
Acties:
  • 1.197 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orgus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-01-2020
Ik heb me nu echt al rot gezocht achter een goed programma om mijn film database aan te leggen!
Op windows was (en ben ik nog steeds) een enorme Ant Movie Catalog fan!

Maar voor Mac OSX heb ik nog steeds geen goed (liefst freeware) programma gevonden!

Een van de vereisten is de mogenlijkheid om info af te halen van imdb! Daarnaast is een iets wat "deftige" GUI wel aangenaam (ik heb echt spuuglelijke GUI's zien bij het zoeken)

Momenteel ben ik wel geïnteresseerd in DVD Hunter, maar de schrijver hiervan is niet van plan imdb support in te brengen (wat het programma in mijn ogen een enorme meerwaarde zou geven)

Annyway, als er iemand is de me een paar links naar zulke software kan geven, zou het erg fijn zijn! heb ondertussen al versiontracker/macupdate afgezocht, maar niets stond me echt aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero Grav
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-02 17:01
Delicious Library is wel een interessante applicatie, alleen betaal je er ook wel voor.

Bijkomend vond ik ook nog Movie Collector, grafisch wat minder verzorgd maar het heeft precies wel de opties waar je om vraagt.

DVDPedia, ik meen mij te herinneren deze applicatie zelf nog gebruikt te hebben en er tevreden over geweest te zijn. Maar uiteindelijk ontbrak de nood en de zin om alles te gaan catalogiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orgus
Delicious Library & Movie Collector was ik ook tegengekomen maar beiden bevielen mij niet (Delicious te uitgebreid, en movie collector stond me grafisch al niet aan)

DVDPedia had ik nog nooit gezien en lijkt enorm op DVD Hunter (en Ant Movie Catalog eigenlijk)

ik ga deze eens de komende dagen uittesten als het mij bevalt overweeg ik nog wel om het te kopen!

Moest er nog iemand freeware programma's hebben, mag je het gerust laten weten! :)

Alvast bedankt Zero Grav ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orgus
Ik heb ondertussen DVDPedia aangekocht! Mijn volledige collectie is al overgezet! Echt een prachtig programma dit!

Topic mag van mijn part dus dicht :)

Nogmaals bedankt Zero Grav ;) ik zou het nooit gevonden hebben denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-05 23:09

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

orgus. Heb je het handmatig overgezet? Destijds toen ik het deed moest ik het via de csv export in Ant Movie catalog doen en dan importeren in DVD Pedia. Dit ging nooit helemaal goed ivm de comma's in teksten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orgus
Ik heb de titels & drager types geëxporteerd vanuit Ant Movie Catalog (csv) en dan geïmporteerd in DVDPedia. Dan gewoon alles geselecteerd en de info van imdb opgehaald!

Derna nog even volledig m'n collectie overlopen, ongeveer 10 van de 400 films had hij verkeerd opgehaald, die heb ik dan gewoon even opnieuw gedaan

Bij het exporteren (Ant) heb ik er wel voor gekozen om geen aanhalingstekens rond de velden te zetten en een tab als kolom ipv een ";". Anders had het ook problemen bij mij!

De teksten zelf enzo heb ik niet over gezet (gewoon even opnieuw binnen gehaald, duurde een 10tal minuutjes gok ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:39
Allereerst mijn excuses om dit oude topic omhoog te rakelen maar anders moet ik een nieuwe topic aanmaken :-)

Bestaan er ook programma's die automatisch een map doorzoeken naar films?
Een beetje zoals XBMC doet..

Al de bovenstaande programma's eisen een handmatige ingave?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 11:55

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Asterion schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:59:
Allereerst mijn excuses om dit oude topic omhoog te rakelen maar anders moet ik een nieuwe topic aanmaken :-)

Bestaan er ook programma's die automatisch een map doorzoeken naar films?
Een beetje zoals XBMC doet..

Al de bovenstaande programma's eisen een handmatige ingave?
Kijk eens op http://forum.xbmc.org/showthread.php?t=43596

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Waarom een topic van ruim 3 jaar oud omhoog schoppen met een totaal ongerelateerde vraag? Een nieuw topic kost je geen credits, en er staat ook niet de doodstraf op. Dit topic gaat op slot. Probeer het opnieuw in een nieuw topic, maar probeer niet oude topics omhoog te schoppen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.