Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

All in One car entertainment oplossing...

Pagina: 1
Acties:

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Topicstarter
Best tweakertjes...

Ik loop al een wat langere tijd met een idee in mijn hoofd. Ik wil graag een auto radio die alles aanboord heeft.
-Bluetooth
-CD/MP3
-(goede) Navigatie
-SD/USB slot voor het afspelen van mp3's..

Na veel zoeken vond ik vandaag eindelijk iets op ebay!

merk: ??? waarschijnlijk chinese meuk ;)
Type: LFT709G

Het ding heeft echt alles, is uitgerust met Windows ce 5 en je kan er Tomtom >:) op draaien. Dit vind ik helemaal geweldig omdat dit voor mij nog steeds het beste navigatie systeem is.

LFT709G
# 7-inch monitor touch screen single-Din complete car entertainment system
# Compatible with DivX, MP4, MP3, multiple regions DVD, VCD, CD and CD-R/CD-RW
# Built-in GPS function and Bluetooth for hands free call (play CD/DVD/FM while watching GPS navigation image)
# Built-in Bluetooth
# 45 x 4 audio outputs
# 1 A/V input (one video, two audios)
# 1 A/V output (one video, four audios)
# OSD menu with graphical user interface
# USB port and SD slots
# Built in TV tuner, PAL/NTSC or SECAM compatible
# Built in FM/AM tuner
# Universal Steering Wheel Control
# TOMTOM6, Route66 and Destinator7 can be preinstalled
# Resolution:1440X234

Mijn vraag is nu heeft iemand ervaring met een dergelijk apparaat? (1 DIN!)
Zijn er misschien nog andere merken die een dergelijk oplossing bieden?

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:56
En heb je misschien ook een linkje? ;)

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Oei, interessant, zit zelf ook te kijken naar dit soort Radio's

http://cgi.ebay.de/ws/eBa...geName=ADME:X:AAQ:DE:1123
Had zelf deze op het oog, maar ik wil eerst weten of je tijdens het Navigeren ook Muziek kunt luisteren.

Doe es een linkje van die van jou? TomTom klinkt nog beter.

[ Voor 16% gewijzigd door Rev! op 27-05-2008 21:51 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Rev! schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 21:51:
Doe es een linkje van die van jou? TomTom klinkt nog beter.
http://cgi.ebay.nl/7-1DIN...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Lang leve de zoekfunctie van ebay? ;)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Rev!
  • Niet online
Ja had hem al, maar ik zoek geen ding met een uitklapscherm

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Topicstarter
Oei ja een linkje is inderdaad wel handig :P sorry...

Ik zoek hem juist wel met uitklapscherm, ivm criminaliteit :P

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Voor wat voor bedragen gaat zoiets ongeveer weg?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Rev!
  • Niet online
Ook dat DVB-T lijkt me handig, lekker het EK kijken in je auto (natuurlijk wel als je stilstaat :+)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Rev! schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 22:08:
Ook dat DVB-T lijkt me handig, lekker het EK kijken in je auto (natuurlijk wel als je stilstaat :+)
Het ziet er wel erg leuk uit inderdaad, alleen jammer dat veel specs ontbreken (al maakt dat ook weer niet zo veel uit, want als het echt made en designed in China is dan worden toch heel de specs bij elkaar gelogen). Eigenlijk zou je een review ergens moeten hebben.

Dat DVB-T werkt volgens mij ook alleen als je stil staat (roaming is niet de sterkste eigenschap van die standaard).

/▌

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21

Ik heb ook een leuke computer..

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Topicstarter
Marzman schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 22:07:
Voor wat voor bedragen gaat zoiets ongeveer weg?
Zo rond de 400 a 500 euro.. Tomtom e.d. zal er dan vast illegaal opstaan vermoed ik zo.
Daar staat het vorige model nog op (708), lijkt op de zelfde fabrikant .

[ Voor 32% gewijzigd door Jay-v op 27-05-2008 22:26 ]

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-11 22:50

• Rev!
  • Niet online
Marzman schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 22:16:
[...]

Het ziet er wel erg leuk uit inderdaad, alleen jammer dat veel specs ontbreken (al maakt dat ook weer niet zo veel uit, want als het echt made en designed in China is dan worden toch heel de specs bij elkaar gelogen). Eigenlijk zou je een review ergens moeten hebben.

Dat DVB-T werkt volgens mij ook alleen als je stil staat (roaming is niet de sterkste eigenschap van die standaard).
Wil het ook meer voor in de File, rijdend kan je het toch amper volgen.

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Topicstarter

• Tranzy
moeilijke keuzes

http://www.cardvdkit.com/...p?main_page=index&cPath=1

[ Voor 31% gewijzigd door Tranzy op 28-05-2008 10:08 ]

• paQ
  • Laatst online: 01:36

paQ

Rev! schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 22:37:
[...]

Wil het ook meer voor in de File, rijdend kan je het toch amper volgen.
ik zie alleen maar TV tuner staan en niks over DVB-T

Daarbij, al HAD ie DVB-T, dan moet ie wel conax ondersteunen en daarvoor heeft ie een cardreader nodig.
Als de tuner GOED is (maar die weegt minstens net zoveel als heel die unit zelf) en je hebt dito 4 weg antenne, dan haal je met gemak 130 per uur.

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:37

Wimo.

Shake and Bake!

Ik snap niet hoe ze tomtom willen draaien. Gewoon een emulator ofzo? Zonder geluid?

• reuzekind
  • Laatst online: 18-11 15:47

reuzekind

Ik geloof in GoT

Ik denk dat dat hetzelfde zal werken als op een PDA. En het geluid zal denk ik dan gewoon over je speakers komen. Vraag me alleen af of je dan ook nog muziek kan luisteren.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 17:10
Om dvd'tjes te bekijken is 4,3" wel klein hoor.. Dan kun je beter voor een uitschuifbaar scherm gaan van rond de 7".

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Rev!
  • Niet online
Nogal prijzig op Samenkopen, op Ebay zie ik ze voor rond de 200 weggaan?
Jammer trouwens dat het altijd gerenderde plaatjes zijn.

http://www.seat-online.nl...959&topic=38833.msg874339

[ Voor 52% gewijzigd door Rev! op 28-05-2008 11:24 ]

• Fire69
Wimo. schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:03:
Ik snap niet hoe ze tomtom willen draaien. Gewoon een emulator ofzo? Zonder geluid?
Waarom zou het een emulator moeten zijn? Die dingen draaien Windows CE 5.0, net als je pda dus.

Let trouwens wel op, de resolutie van die scherpjes op cardvdkit.com is slecht 480x234. Erbarmelijk dus...

[ Voor 16% gewijzigd door Fire69 op 28-05-2008 11:28 ]

• Tranzy
reuzekind schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:06:
Ik denk dat dat hetzelfde zal werken als op een PDA. En het geluid zal denk ik dan gewoon over je speakers komen. Vraag me alleen af of je dan ook nog muziek kan luisteren.
Bij sommige staat: Build-In GPS(Play CD/DVD/FM while watching GPS navigation image)
Fire69 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:25:
[...]

Let trouwens wel op, de resolutie van die scherpjes op cardvdkit.com is slecht 480x234. Erbarmelijk dus...
bij de eerste (LF6502g) staat resultion 1440x234

Op youtube staan een aantal filmpjes. (btw grappig... je ziet op een gegeven moment 's Gravendeel staan :) )

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UkhzBs7EKo0&eurl]

Paar dingen waar je rekening mee moet houden is dat ze niet allemaal FM/CD/DVD afspelen tijden navigeren. Ook het gebrek van "Dual Zone" ontbreekt geloof ik

[ Voor 99% gewijzigd door Tranzy op 28-05-2008 11:48 ]

• Fire69
Tranzy schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:42:
[...]

[...]
En dat is juist het misleidende aan die specs. Die 1440 moet je /3 doen omdat ze RGB elk apart rekenen (of zoiets, heb er ook eens een technische uitleg over gelezen, weet niet juist meer hoe het exact zit :) )

[edit]
Trouwens, kijk in dat eerste filmpje naar de beeldkwaliteit van TomTom :X

Lijkt me ook niet echt leuk werken, als het op alles zo traag reageert. Die FM-tuner bvb., duidelijk een software-matige ding om te switchen tussen zender. :/

[edit2]
In dat 2de filmpje ziet TT er al een heel stuk beter uit!

[ Voor 29% gewijzigd door Fire69 op 28-05-2008 12:15 ]

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tranzy schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:42:
[...]

Bij sommige staat: Build-In GPS(Play CD/DVD/FM while watching GPS navigation image)

[...]

Dat zijn het aantal subpixels (drie per pixel): 3x480 = 1440 ;) Hij heeft dus een 480x234-resolutie...
Op youtube staan een aantal filmpjes. (btw grappig... je ziet op een gegeven moment 's Gravendeel staan :) )

[video]

[video]

Paar dingen waar je rekening mee moet houden is dat ze niet allemaal FM/CD/DVD afspelen tijden navigeren. Ook het gebrek van "Dual Zone" ontbreekt geloof ik
Ziet er grappig uit. Al zou ik eerder voor een carputer gaan ofzo, heb je denk ik net wat meer aan.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Tranzy
Grrrrrene schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:05:
[...]

Dat zijn het aantal subpixels (drie per pixel): 3x480 = 1440 ;) Hij heeft dus een 480x234-resolutie...
iek!! 8)7

Ik ben toevallig op zoek naar een alles kunnertje .. Twijfel of ik voor een merk als Kenwood of Pioneer moet gaan of een soort carputer. Totaal geen ervaring met die dingen.

• Grrrrrene
  • Niet online
Oh, dat heb ik ook niet hoor. Ik heb er nu een JVC dvd-speler inhangen, maar niet aangesloten op een scherm. Eigenlijk moet ik zeggen "had erin hangen", want m'n auto is twee weken terug total loss gereden :/ Die JVC hang ik dus vrolijk weer in de volgende auto, maar moet eerst op het geld van de verzekering wachten...

Ik denk dat een carputer flexibeler is, maar ik zou niet weten wat voor navigatieprogramma's je voor 'normale' computers hebt. Bij een all-in-one systeem zit je toch al snel met een probleem als ineens alle films in een nieuwe codec worden uitgebracht, bij een carputer download je gewoon ff de nieuwste codecs en kun je verder :)

• Fire69
Tja, maar bij een all-in-one sluit je alle (weinige) kabeljes aan, en je bent klaar voor een filmpje te kijken of zo. Bij een carputer komt daar wel wat meer bij kijken.

't is maar wat je wil natuurlijk. Flexibiliteit of installatie/gebruiksgemak :)

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Topicstarter
Grrrrrene schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:31:
Oh, dat heb ik ook niet hoor. Ik heb er nu een JVC dvd-speler inhangen, maar niet aangesloten op een scherm. Eigenlijk moet ik zeggen "had erin hangen", want m'n auto is twee weken terug total loss gereden :/ Die JVC hang ik dus vrolijk weer in de volgende auto, maar moet eerst op het geld van de verzekering wachten...

Ik denk dat een carputer flexibeler is, maar ik zou niet weten wat voor navigatieprogramma's je voor 'normale' computers hebt. Bij een all-in-one systeem zit je toch al snel met een probleem als ineens alle films in een nieuwe codec worden uitgebracht, bij een carputer download je gewoon ff de nieuwste codecs en kun je verder :)
Hier heb ik ook aan gedacht, voor normale PC´s heb je Route 66. Overgens zou je dan ook tomtom kunnen draaien in een pocket pc emulator.

Het nadeel vind ik dan dat het spul alle maal niet meer in mijn 1DIN´s slotje past.
Ook heb ik niet zo veel zin in boot tijden etc.

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik heb destijds de Asus Eee PC gereviewed en die bootte in zo'n 15 seconden. Lijkt mij niet echt een groot nadeel, zeker niet als dat booten gebeurt zodra jij je motor start. Tel maar 's na het starten hoelang 15 seconden duurt en bedenk je dan dat je met betere hardware (niet erg moeilijk) al snellere boottijden haalt :)

Maar dat het niet in je 1DIN slot past is idd een nadeel. Wellicht dat je het onder de passagiersstoel kwijt kunt?

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Fire69 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:57:
[...]

En dat is juist het misleidende aan die specs. Die 1440 moet je /3 doen omdat ze RGB elk apart rekenen (of zoiets, heb er ook eens een technische uitleg over gelezen, weet niet juist meer hoe het exact zit :) )

[edit]
Trouwens, kijk in dat eerste filmpje naar de beeldkwaliteit van TomTom :X

Lijkt me ook niet echt leuk werken, als het op alles zo traag reageert. Die FM-tuner bvb., duidelijk een software-matige ding om te switchen tussen zender. :/

[edit2]
In dat 2de filmpje ziet TT er al een heel stuk beter uit!
Bij dat samenkopen ding stond er dat er geen koppeling was tussen het FM gedeelte en de software. Dus ik neem aan dat die dan een normale tuner heeft.

/▌

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11 22:17
Wellicht dat het Harman Kardon systeem wat vandaag op 1df aangeboden wordt voor €350 iets is voor de TS en anderen http://www.onedayfly.nl/

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• Fire69
Mwa, dat is eigenlijk gewoon een veredelde PNA. Beetje zoals een TomTom 7xx/9xx.

• W3lta
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-11 15:10

W3lta

So i'm a nerd. who cares?

Kleine kick.

Heeft er nog iemand anders ervaring met zo'n radio's, zowel die van in de startpost of gelijkaardige radio's.
Ik ben nu ook wel aan twijfelen tussen verder zetten met m'n carpc of zo'n toestel inbouwen.

Kan een mens ooit teveel computers hebben?

• boner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11 18:13

boner

misantropisch altruïst

Ik heb deze en ben er errug tevreden over.
http://www.navishop.nl/pr...Path/260/products_id/2223

is wel dubbelDIN!

ene neej ik werk niet voor navishop. Maar werk daar in de buurt en ze worden niet zo maar overal verkocht. Deze luyi kunnen wel schnell en goed inbouwen.

• Fire69
Die's wel mooi ja, maar dat mag voor dat geld ook wel! :)

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-11 21:52
Misschien wel even handig om te weten, ik heb namelijk geen idee hoe het met chinese radio's zit.

In de VS gebruiken ze een ander frequentie spectrum voor radio waardoor je geen of vrijwel geen radio zenders kunt instellen. Ik heb namelijk zelf ook zitten kijken voor een radio uit de VS die stukken goedkoper was als hetzelfde model in Nederland. Ook RDS wordt niet gebruikt in de VS.

Geen idee hoe het in China zit dus en ook geen idee of je het niet kunnen gebruiken van de gewone tuner een gemis zou vinden maar ik dus wel.

Edit: Zie dat die van de TS uit Duitsland komt en dus wel RDS en een normale tuner heeft. Maar voor dingen buiten europa zou ik toch goed naar de specs kijken.

[ Voor 13% gewijzigd door wiene op 18-06-2008 14:46 ]

• W3lta
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-11 15:10

W3lta

So i'm a nerd. who cares?

Zo, ik heb de knoop doorgehakt en het toestel van in de TS besteld op ebay.

Op enkele fora in het buitenland waren ze tevreden over de prestaties van het apparaat, er werkt nog andere navi-software op ook, zolang de software maar voor windows ce 5 gemaakt is werkt het.
http://board.gulli.com/th...709g-mit-integrierte-gps/

Als hij binnen is zal ik een kleine review posten in het topic!

Kan een mens ooit teveel computers hebben?

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik ben benieuwd naar je review..
Vrijwel elke navi software werkt op WinCE dus dat is niet zo'n probleem. Alleen TomTom7 schijnt nog niet te werken op WinCE, maarja who needs TomTom :P

• flo_
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-11 07:58
reuzekind schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:06:
In de meeste TT-versies zit ook een instelling dat je het geluid van de radio kunt laten dempen bij instructies :)

• Grrrrrene
  • Niet online
Xof schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:34:
Ik ben benieuwd naar je review..
Vrijwel elke navi software werkt op WinCE dus dat is niet zo'n probleem. Alleen TomTom7 schijnt nog niet te werken op WinCE, maarja who needs TomTom :P
Mwah, dat werkt wel hoor, is alleen niet legaal te krijgen op dit soort apparaten :) Ik ben ook erg benieuwd naar je ervaringen, hoewel ik denk ik toch voor een carputer wil gaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Grrrrrene op 20-07-2008 20:14 ]

Verwijderd

Hmm, hier komen leuke setjes langs. Zelf ben ik ook op zoek naar een 2 DIN's oplossing, met als extra een systeem met iPod ondersteuning. Ik ben er zelf al achter gekomen dat dat een dure oplossing is...

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Grrrrrene schreef op zondag 20 juli 2008 @ 20:14:
[...]

Mwah, dat werkt wel hoor, is alleen niet legaal te krijgen op dit soort apparaten :) Ik ben ook erg benieuwd naar je ervaringen, hoewel ik denk ik toch voor een carputer wil gaan.
Alleen versie 6 is als PNA versie verkrijgbaar, versie 7 niet.
Pagina: 1