• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:42
Hoi,

Ik heb 3 weken geleden mijn Asrock Moederbord opgestuurd voor reparatie. Reden ervan was dat de diskette drive niet herkend werd, hd's niet herkend werden en dvd spelers ook niet. Nu heb ik hem na 3 weken teruggekregen...en ik krijg precies dezelfde problemen. Mijn Sata hd word alleen herkend in de raid setup, in het bios en in windows install niet. En als ik drivers via de diskette wil instaleren dan pakt hij de diskette niet. Het lampje van de diskette drive springt wel aan maar je hoort hem niet klikken. Ik heb al 2 verschillende diskette drives geprobeert.

Ook is de instalatie van vista enorm traag, het duurt bijv 10 minuten voordat ik het eerste keuze menu te zien krijg.
Met Ubuntu werkt alles prima, dit krijg ik gewoon geinstalleerd. Maar niks van Windows.
Is mijn mobo nog steeds defect? Of zou dit ergens anders aan liggen. (Wat me erg sterk lijkt aangezien hij meerdere apparaten niet herkend.)

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:22

Harrie

NederVlaming

Werkt je diskette drive wel in Ubuntu? Want waarschijnlijk is dat je probleem...

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:42
Nee, ubuntu werkt nu ook niet meer...bleef 2 uur staan @ die bruine achtergrond. 2 x gereboot met 2 verschillende cd's geprobeert.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG Beleid

Hoe verwacht je precies dat wij hier uitsluitsel geven als je nalaat specs te geven en niets zegt over hoe je BIOS instellingen staan? Daarnaast verwachten we dat je zelf probeert dingen op te lossen voor je een topic opent, en dat duidelijk is wat je gedaan hebt. Je noemt niet eens een CMOS clear. Begin daar eens mee...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.