[XP]BSOD na updaten Avast

Pagina: 1
Acties:

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik kreeg een laptop die bij het starten een BSOD gaf. Systeemherstel uitgevoerd (weekje terug). Nadat dat succesvol verlopen was werd er bij het starten tot twee maal toe gevraagd om een herstart i.v.m. updates van Avast Home 4.8. Na de 2de herstart kwam de laptop weer in de loop met BSOD's terecht.

Zijn er meer mensen tegen deze problemen na het updaten van Avast Home 4.8 aangelopen?

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Ik gebruik nu AVG Free 8.0 omdat het minder je systeem vertraagt, maar vroeger altijd Avast gebruikt, en nooit problemen mee gehad...

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• vmsw
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-02 19:47
Grote kans dat dit komt omdat iets gewijzigd is bij het systeemherstel, waardoor Avast nu niet goed meer kan functioneren, en hierdoor eenp robleem veroorzaakt.

Kan je een foutcode geven? (om het blauwe scherm vast te houden: druk F8 vóór het Windows laadlogo om het menu te krijgen, en kies hier 'automatisch opnieuwopstarten bij systeemfout uitschakelen'.)
Graag foutcode (meestal vorm: 0x000000....), en eventueel ook systeemfout, indien aanwezig (met hoofdletters aangegeven leesbare foutmelding).

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Het probleem trad al op voordat ik systeemherstel uitgevoerd had. Inmiddels heb ik AVG geïnstalleerd en treedt het BSOD niet meer op.