Warcraft 3

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Hallo allemaal!

Tijden geleden heb ik warcraft 3 (illegaal) gespeeld, maar nu ben ik van plan om het echt te kopen, voor battle.net, maar samen met mijn vriendin. Ik heb een install cd van RoC en niks van FT. Ik snap dat je om (tegelijk) op battle.net te kunnen komen twee verschillende keys nodig hebt. Om het dus op haar computer én op die van mij te moeten installeren heb ik dus 2maal RoC en FT nodig. Nou weet ik niet hoe het zit met die code, want die moet ik geven bij het isntalleren van RoC, maar is dat ook gelijk je code voor FT (zodat ik dus met 2 RoC-cds kan installeren, en op beide computers dezelfde FT disc erover te gooien), of is dat andersom, dat als je FT eroverheen gooit, hij dán een key vraagt, die je voor BN gebruikt (en dus maar 1 RoC cd nodig hebt(die ik al heb dus dan), en 2 FT).

Ik hoop dat iemand me snapt en me antwoord kan geven, want het kan zomaar 30euro schelen (2 FT tegen over 2 FT en 2 RoC).

Alvast bedankt!!

Mathias

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Je moet gewoon twee keer het spel kopen, en twee keer de uitbreidingen die je wil spelen, Frozen Throne en Reign of Chaos, wanneer je het spel op twee verschillende PC's wil spelen.

Niks moeilijks aan, en ja, spellen kosten geld. Je betaalt per PC waarop je het spel speelt, zo werkt dat met ongeveer alle betaalde software.

[ Voor 10% gewijzigd door CodeCaster op 27-05-2008 19:19 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

Zie de opmerking van CodeCaster

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Dit topic is gesloten.