Asus EN8800GTS, Asus P5E, Intel E8400, 2x500gb Spinpoint (raid0), Zalman HP 600 watt, cnps 9500 led, creative xfi music, 4x1gb hyperX PC2 8500
Vervang de batterijtjes eens, als het een draadloos setje is, dat kan schelen. Anders nog via een andere USB poort proberen of via PS/2.Probleem 1:
Dit komt doordat er nog reststroom in het mobo zit. Dit moet eerst even wegvloeien voordat hij weer wilt opstarten. Gebeurt hier ook als de stroom uitvalt, moet eerst een halve minuut wachten voordat hij weer aangaat. (Waarom doe je de PC eigenlijk uit via de knop van de PSUProbleem 2
Het is geen draadloos zetje, de muis en toetsenbord zijn via PS/2 aangesloten, usb toetsenbord + muis heb ik niet. (Het moet gewoon werken op PS/2).Bitage schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 19:10:
[...]
Vervang de batterijtjes eens, als het een draadloos setje is, dat kan schelen. Anders nog via een andere USB poort proberen of via PS/2.
[...]
Dit komt doordat er nog reststroom in het mobo zit. Dit moet eerst even wegvloeien voordat hij weer wilt opstarten. Gebeurt hier ook als de stroom uitvalt, moet eerst een halve minuut wachten voordat hij weer aangaat. (Waarom doe je de PC eigenlijk uit via de knop van de PSU)
Soms moet de stroom er gewoon helemaal af, als ik bijvoorbeeld de pc wil verplaatsen. Ik zal eens proberen of het met gewoon wachten wel aangaat:P
Ik heb trouwens de nieuwste bios revisie
Asus EN8800GTS, Asus P5E, Intel E8400, 2x500gb Spinpoint (raid0), Zalman HP 600 watt, cnps 9500 led, creative xfi music, 4x1gb hyperX PC2 8500
Wat zit er voor de rest in jouw systeem?
Ik had die wel/niet opstart problemen door een defecte HDD, dus specs posten is wel handig hier.
Ik had die wel/niet opstart problemen door een defecte HDD, dus specs posten is wel handig hier.
target assimilated