Ik heb mijn airport extreme aan mijn Speedtouch 706 ADSL modem aangesloten. Maar heb nu een raar probleem. Als ik een URL intiep dan duurt het erg lang voordat er iets binnenkomt. Voorbeeld: het duurt 24 seconden voordat bv. tweakers.net opkomt. Gedurende die 24 seconden gebeurt er helemaal niks lijkt.. er is geen uitgaand en inkomend verkeer op mijn machine max. 60B/sec.
Speedtest.nl geeft goede waarden: 1741.0 Conn/min, 7.0ms ping.
Als ik direct met een kabel naar mijn Speedtouch 706 ga heb ik het probleem niet, en verschijnen websites direct.
Als ik iets ga downloaden gaat de snelheid ook goed... het is dus dat het initiele verbinden op zich laat wachten lijkt het.
Misschien een DNS probleem? Maar de Airport staat in Bridge mode, dus hij doet in principe niks.
Hiervoor had ik dezelfde setup, maar dan met een copperjet 1616 (welke weg moest) en totaal geen probleem.
Wie heeft er een oplossing voor mij?
Speedtest.nl geeft goede waarden: 1741.0 Conn/min, 7.0ms ping.
Als ik direct met een kabel naar mijn Speedtouch 706 ga heb ik het probleem niet, en verschijnen websites direct.
Als ik iets ga downloaden gaat de snelheid ook goed... het is dus dat het initiele verbinden op zich laat wachten lijkt het.
Misschien een DNS probleem? Maar de Airport staat in Bridge mode, dus hij doet in principe niks.
Hiervoor had ik dezelfde setup, maar dan met een copperjet 1616 (welke weg moest) en totaal geen probleem.
Wie heeft er een oplossing voor mij?