Hallo,
Ik ben bezig met een layout om te zetten naar div's.
Het lukt perfect tot ik dat ik een parent div maak, met 3 sub divs erin. Nu gaat 1 div groter worden dan de andere 2. Dus die andere moeten mee rekken, maar dit gebeurd niet.
Ik heb al vanalles geprobeerd door alles een absolute positie te geven maar dit wil ook niet(Logisch eigenlijk). Ik kom er niet meer uit.
Ik heb de volgende HTML:
en de volgende CSS:
Wie kan mij in de juiste richting helpen om deze divs de zelfde hoogte te geven?
Ik ben bezig met een layout om te zetten naar div's.
Het lukt perfect tot ik dat ik een parent div maak, met 3 sub divs erin. Nu gaat 1 div groter worden dan de andere 2. Dus die andere moeten mee rekken, maar dit gebeurd niet.
Ik heb al vanalles geprobeerd door alles een absolute positie te geven maar dit wil ook niet(Logisch eigenlijk). Ik kom er niet meer uit.
Ik heb de volgende HTML:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <div id="contentcontainer"> <div id="content"> </div> <div id="rightBar"> IETS </div> <div id="rightSpacer2"> </div> </div> |
en de volgende CSS:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| #contentcontainer { width: 780px; } #content { float: left; width: 567px; height: 100%; background-color: #c9c9c9; } #rightBar { float: left; width: 200px; height: 100%; background-color: #d7d7d7; } #rightSpacer2 { float: left; width: 13px; height: 100%; background-color: #c9c9c9; } |
Wie kan mij in de juiste richting helpen om deze divs de zelfde hoogte te geven?