Toon posts:

Telenet censureert Tweakers.net

Pagina: 1
Acties:
  • 663 views

Verwijderd

Topicstarter
Ligt Tweakers.net onder de sloef van hun sponsor?

Edit: ik zie dat ik in de fout gegaan ben, ik heb de link al weggenomen. Ik had meer researcht moeten doen voor ik mijn blogpostje schreef. Twas voornamelijk uit telenet-frustratie. Mijn excuses aan de mensen die hun tijd verspilt hebeen met het lezen ervan.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 15:41 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waarom post je de tekst niet hier, of in ieder geval een samenvatting? Nu lijkt het erg veel op spam om mensen naar je blog te trekken :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Waarom is het niet plaatsen van een stukje nieuws censuur :?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-12 16:01

Koppensneller

winterrrrrr

Je neemt dus aan dat Telenet censureert omdat je linksubmit niet op de frontpage is verschenen? :?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben nog hard opzoek naar de link tweakers, Telenet en censuur... helemaal wat dat te maken heeft met een news-submit op tweakers.net.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-11 10:32

Stoffel

Engineering the impossible

Dus omdat T.Net niet alles direct plaatst dat door gebruikers opgestuurd wordt worden ze gelijk gecensureerd?

[ Voor 0% gewijzigd door Stoffel op 27-05-2008 15:34 . Reden: Ohja eerst refreshen voor het reageren ]

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:33

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Grappig - staat er niet een artikel over de situatie van het internet in België op Tweakers.net - op de frontpage zelf?

In welke mate doet Telenet aan censuur hier? Mocht jij met je Telenet-verbinding het bewuste artikel of de bewuste site niet kunnen zien, tot daar aan toe, maar dit... Lijkt me een beetje een vraag om aandacht. Doorlinken naar je eigen blogje? Kom nou.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

Verkapte spam dit. Ongefundeerd, waarom een link naar jou "eigen" site en niet een copy paste van de tekst?

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:38
Tweakers.net raadpleegt ook een reclamebureau om hun advertentie te regelen.
Hier hebben ze zelf wel wat grip op maar ze weten niet altijd welke reclame er te voor schijnt komt.

En het is niet dat je een nieuwslink submit dat die ook daadwerkelijk er direct komt. Er moet hierover ook nog een artikel geschreven worden en bronnen gecheckt worden.

Edit: TS is net nieuw hier ... :/

[ Voor 5% gewijzigd door hevling op 27-05-2008 15:37 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welkom op Tweakers (ahum) maar ik ben niet onder de indruk van je blog, noch van je argumenten. Simpel gezegd; sommige nieuwsitems die in de queue worden gegooid, worden nooit geplaatst! Andere items worden misschien pas na dagen geplaatst. Het is een afweging van nut, planning en informatief gehalte en de mogelijkheid bestaat dat jouw item niet goed genoeg was.
Ben je zelf ergens een interessant nieuwtje of een meukupdate tegen gekomen, dan kun je die op deze pagina in de submitqueue plaatsen. De Tweakers.net redactie zal bekijken of jouw suggestie voldoende nieuwswaarde heeft voor een plaatsje op de site. Houdt er rekening mee dat wij dagelijks zeer veel suggesties krijgen ingestuurd, die onmogelijk allemaal geplaatst kunnen worden.

Voordat je suggestie in de queue geplaatst kan worden, zal er eerst een linkcheck uitgevoerd worden om te voorkomen dat nieuws dubbel gesubmit wordt:
Oftewel; dikke boehoe voor je maar om hier nou een narcistisch stukje blog aan te wijden, vind ik erg overtrokken en zeker niet een "argument" om je nieuws-item alsnog gepubliceerd te krijgen..

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Meneer heeft zich gister speciaal geregistreerd om het artikel te plaatsen en om hier een topic te openen.... :(

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:06

The End

!Beginning

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:29:
Ligt Tweakers.net onder de sloef van hun sponsor? Lees mijn blogpost en maak het voor jezelf uit.

[url]
Blijkbaar niet, want het artikel staat al sinds vanochtend op de frontpage...

[ Voor 21% gewijzigd door ACM op 27-05-2008 15:43 ]

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

thomasvdw schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:36:
[...]

Edit: TS is net nieuw hier ... :/
+1 spam

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01-12 17:14

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ligt Tweakers.net onder de sloef van hun sponsor? Lees mijn blogpost en maak het voor jezelf uit.
spam
Door Mick de Neeve, dinsdag 27 mei 2008 09:15:
nieuws: Belgische minister wil van downloadlimieten af
Zou je niet eens bij de opticien langs moeten?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:38

Sorry, mijn edit kwam direct na de volgende post die daar ook over ging.

Er zijn de voorbije week toch wel wat artikels verschenen over het onderwerp met tags: Telenet downloadlimieten. Mocht het een troost zijn voor de TS.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01-12 17:14

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC

Edit: ik zie dat ik in de fout gegaan ben, ik heb de link al weggenomen. Ik had meer researcht moeten doen voor ik mijn blogpostje schreef. Twas voornamelijk uit telenet-frustratie. Mijn excuses aan de mensen die hun tijd verspilt hebeen met het lezen ervan.
en dicht; je had je downloadrantsoen wel aan betere dingen kunnen verspillen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Kees op 27-05-2008 15:45 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.