AMD twee GPU's op 1 kaart is beter dan 1

Pagina: 1
Acties:

• Shark.Bait
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09-2025

Shark.Bait

deze zin geen werkwoord.

Topicstarter
in nieuws: AMD: twee gpu's op een kaart is beter dan één
Desai spreekt het verhaal van zijn concurrent uiteraard tegen
Het woordje "uiteraard" in deze zin is imo stemmingmakerij. De zin fungeert zonder het woord perfect en komt dan neutraler over, hetgeen een nieuwssite eigenlijk moet zijn.

Nikon, Fujifilm en Apple zooi

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
Shark.Bait schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:14:
in nieuws: AMD: twee gpu's op een kaart is beter dan één
[...]

Het woordje "uiteraard" in deze zin is imo stemmingmakerij. De zin fungeert zonder het woord perfect en komt dan neutraler over, hetgeen een nieuwssite eigenlijk moet zijn.
"uiteraard" stipt hier imho de sterk concurrentiële positie van beide bedrijven aan. Het komt me dan ook niet over als stemmingmakerij.
Ik ben het met je eens dat zonder ook zou werken, maar vindt je dat éne woordje nu zo storend?

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Het woordje 'uiteraard' zou stemmingmakerij zijn als we schreven dat twee gpu's op één kaart uiteraard beter is dan één gpu. In dit geval is het prima te verdedigen en neutraal omdat we journalistiek aangeven dat de concurrent vanzelfsprekend een andere mening is toegedaan. Juist in de strijd tussen AMD/ATI en Nvidia, die nu heviger dan ooit lijkt, kan het geen kwaad verschillende meningen op een duidelijke manier tegenover elkaar te plaatsen. Ergo: ik snap je argumentatie maar vind die van mij beter :). Het woordje blijft dus staan.