Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MSN Live Messenger start niet meer op.

Pagina: 1
Acties:

• devinjanssen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06 21:25
Na de eerste keer dat MLV niet op starte en niks werkte om hem weer aan de gang te krijgen, dacht ik het wordt eens tijd op de pc opnieuw te installeren.

Dit heb ik nu al 3 keer gedaan, maar na één week ongeveerd, start de MLV niet meer op.
Deze komt wel bij processen te staan. Maar er gebeurd niks. Ik heb versie 8,1 en de nieuwste 8,5 geprobeerd blijft het zelfde probleem.

Ik heb de bestanden verwijderd in het register, ook met programmatjes op geschoont.
CCleaner gebruikt en Windows install Clean up.

bij de service staat messenger op gestart (automatisch). Dit probleem heb ik nog nooit, sinds deze maand.

Wat op internet staat een nieuwe taak starten bij taakbeheer werkt ook niet, er gebeurd niks. En wat men ook verteld de webcam software verwijderden dit heb ik ook gedaan. Msn er op nieuw opgezet werkt nog steeds niet.

Het is echt een vervelend probleem. Wat kan ik nog meer proberen. Zijn er nog meer mensen die dit probleem op eens hebben.

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:37
Je gooit het een en ander door elkaar. De Messenger service heeft niets te maken met het bekende chatprogramma.

Heb je addons geinstalleerd of een patch gedaan? Welke Windows gaat het over?

Met Windows Install Cleanup kan je je systeem vrij serieus verkloten,...

Probeer eens een deinstallatie, dan de map "Windows Live\Messenger" even helemaal leeghalen.
Verse installatie er overheen.

Zou moeten werken.

• devinjanssen
Sypher schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:16:
Je gooit het een en ander door elkaar. De Messenger service heeft niets te maken met het bekende chatprogramma.

Heb je addons geinstalleerd of een patch gedaan? Welke Windows gaat het over?

Met Windows Install Cleanup kan je je systeem vrij serieus verkloten,...

Probeer eens een deinstallatie, dan de map "Windows Live\Messenger" even helemaal leeghalen.
Verse installatie er overheen.

Zou moeten werken.
O oke dat is mijn fout, Ik heb de volledige versie gepakt van de msn site, als je dat bedoeld. Het gaat om windows XP sp3 (inmiddels sp3 er af gegooid geen resultaat).

Map verwijderd en een verse installatie werkt ook niet :S

• devinjanssen
Na het op nieuw in richten van de pc werkte msn natuurlijk weer. Tot ik gister msn probeerde op te starten.

Msn komt bij taakbeheer te staan, maar er gebeurd niks. Ook niet als ik ze allemaal beeindigt en dan opnieuw msn probeer op te starten.

Msn op nieuw installeren heeft ook geen zin. Op een of andere manieer start hij msn niet op. En als ik de pc afsluit komt er een melding van msn werkt niet nu beeindigen of anuleren.

Dit is echt super irritant dat msn niet werk op de desktop. En ik kwam er achter dat onder op de pc het zelfde probleem is.

Ik heb zowel met msn 8.0 geprobeerd en 8.5. Gebruik windows xp sp 3 op een pc en op de andere die onder staat windows xp sp 2.
Op nieuw de pc inrichten heeft weinig zin, want na eent tijdje ( 2weken) komt het probleem weer.

Weet hier iemand raad mee ?