Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik mijn laptop met vista ultimate en ik zit hier mee regelmatig op verschillende netwerken. Deze verschillende netwerken gebruiken verschillende uitgaande mail servers (SMTP). Het zijn allemaal voorkeursnetwerken van mij met welke de computer automatisch verbinding maakt als ze in de buurt zijn. Nu vroeg ik me af of er in vista of Windows live mail ook een instelling is dat er afhankelijk van het netwerk waarmee verbonden is automatisch de goede uitgaande mailservers in worden gesteld. De netwerken zijn trouwen zowel draadloos als bedraad.

Alvast bedankt,

Tobias Kamphuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ken Windows Live mail niet zo goed. Is dat de opvolger van Outlook Express?

Kun je niet b.v. gebruik maken van de SMTP van Gmail of van een eigen domein (met authentificatie) Dan hoef je nooit meer te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Je vragen over mailclients en de werking/instellingen mag je in Officesuites en -software stellen :)

Ik gooi je topic over de schutting daarnaartoe.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dan zal ik 'selecteren' nog even goed spellen en de titel afmaken door er nog bij te zeggen dat het voor Vista mail moet zijn ook B)

Open deur: neem een eigen smtp server, of gebruik er een met authenticatie of pop-before-mail zodat het overal is te gebruiken.

http://gathering.tweakers...rchtimeout%5D=30#hitstart noemt trouwens (ooK) een aantal opties, neem die even door :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eigen domein of kijken of je provider (of waar je mail mag zitten) authenticated smtp heeft. Xs4all kan ik bv ook over vandaan gebruik als mailserver.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.