[PW]MGE Protection Center 675VA

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
pricewatch: MGE Protection Center 675VA

Die bovenste hoort daar niet echt thuis..
Ik heb een fout in de Pricewatch gevonden!
Fouten in de Pricewatch, zoals verkeerde prijzen, dubbele producten, verkeerde verzendkosten, enzovoorts, kun je het beste melden door eerst op het prijs-edit-knopje ( ) te klikken en vervolgens het alert-knopje ( ) te gebruiken om een admin te waarschuwen. Deze meldingen komen dan in het zogenaamde Pricewatch Meldpunt, alwaar een van de frontpage admins de melding zal bekijken en verwerken. Hierdoor houden wij een schone en jullie een actuele Pricewatch. Een topic openen is ook een optie, maar liever alleen voor structurele zaken, niet voor enkele foutjes.
Is dat knopje er niet hier of zie ik hem over het hoofd?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het kleine knopje direct naast de update datum of de update datum zelf aanklikken, dan kom je op het goede scherm. Erg opvallend is het idd niet.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Thx.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Gaan we hier nou nog wat aan doen ?!?!

edit: Ik had het gemeld, en iemand anders die ik ken had het ook al gemeld..

[ Voor 51% gewijzigd door Glashelder op 31-05-2008 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Als jij hem netjes hebt gemeld, vermoed ik dat hij is teruggekomen, anders is het mogelijk niet eens gezien. Wanneer hij is teruggekomen, betekend dat dat er meer maatregelen moeten worden genomen dan simpelweg de prijs weggooien.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-10 20:02

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Zoals DirkW al zegt, als je het hebt gemeld via het meldpunt is ie waarschijnlijk verwijderd maar aangezien de prijzen 4x per dag gesynchroniseerd worden is er dus zeker kans op dat ie ook weer gewoon terug is gekomen. Als het een paar keer is opgevallen dat er een foute prijs voor staat zal er in eerste instantie gekeken worden of de koppeling verbroken kan worden en als dat dan nog niet helpt wordt er contact opgenomen met de shop. Fixen zij het dan nog steeds niet kan Longbeard of Jimp de prijs definitief bannen. :)
Bij deze dus de vraag om de fout gewoon via het meldpunt te melden.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1