Toon posts:

Alert! OS install mode enabled. Amount of memory limited to

Pagina: 1
Acties:
  • 1.113 views

Verwijderd

Topicstarter
Alert! OS install mode enabled. Amount of memory limited to 256MB

Hoe krijg ik dat weg en zet ik heb weer op 2gb? In de Bios is die mode weg. Is er een alternatieve manier?

Verwijderd

Welk moederbord heb je?
Krijg je die melding bij het booten van de pc?
zo ja: probeer eens restore to factory defaults of optimized settings of hoe het ook heet op jou BIOS. Lukt dit nog niet, kan je eens kijken naar een BIOS reset button/jumper/... op het mobo.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Over welk moederbord, welke pc of welke notebook hebben we het nu?

Ik geloof dat je met een toetsaanslag bij het opstarten, net na het aanzetten, van modus kan wijzigen. Anders toch via het BIOS. Ik heb het laatst een keer gewijzigd voor een klant. :)

[ Voor 19% gewijzigd door _the_crow_ op 27-05-2008 13:14 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:07:
Welk moederbord heb je?
Krijg je die melding bij het booten van de pc?
zo ja: probeer eens restore to factory defaults of optimized settings of hoe het ook heet op jou BIOS. Lukt dit nog niet, kan je eens kijken naar een BIOS reset button/jumper/... op het mobo.
Als ik windows opstart, als ik de keuze krijg om naar de bios te gaan, dan geeft hij dat aan.

Hij is dus helemaal kapot, dus ik zit nu op school.
Ik heb een Dell Dimension E520, en wat ik buitenaf alleen kan vinden is dat het een Dell custom made moederbord is.

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Der is een toetsen combinatie die de meeste biosen reset.
Als ik het mij goed herinner is het de knop "INSERT" indrukken en dan de computer aanzetten.

Maar weet het neit 100% zeker.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het proberen.. dankje

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Je mag sowieso een stuk meer zelf proberen, en als je er niet uitkomt volledig en duidelijk posten.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.