Hallo,
Ik heb problemen met een bank applicatie sinds 2 weken en de helpdesk kan me niet helpen.
De situatie:
Client (met softwarepakket) > proxy server > switch > enz. Op deze manier krijg ik geen verbinding met de externe server. Ik krijg dan de melding dat er iets niet goed zit met mijn internet verbinding. Als ik de client rechtstreeks op het modem prik dan gaat het wel goed.
Dus het probleem zal hoogstwaarschijnlijk aan de proxy server liggen.
Wat heb ik allemaal gedaan om het probleem te ontsluiten:
- Firewall uitschakelen
- Proxy omzeilen
- Virus scanner uitschakelen
- Andere externe lijn gebruikt
Bovenstaand heeft dus niets uitgehaald.
Ik weet dat de applicatie gebruik maakt van active FTP, misschien dat ik hier nog iets over het hoofd gezien heb.
Als er iemand nog een idee heeft dan hoor ik dit graag. Ik loop op dit moment namelijk een beetje vast.
Ik heb problemen met een bank applicatie sinds 2 weken en de helpdesk kan me niet helpen.
De situatie:
Client (met softwarepakket) > proxy server > switch > enz. Op deze manier krijg ik geen verbinding met de externe server. Ik krijg dan de melding dat er iets niet goed zit met mijn internet verbinding. Als ik de client rechtstreeks op het modem prik dan gaat het wel goed.
Dus het probleem zal hoogstwaarschijnlijk aan de proxy server liggen.
Wat heb ik allemaal gedaan om het probleem te ontsluiten:
- Firewall uitschakelen
- Proxy omzeilen
- Virus scanner uitschakelen
- Andere externe lijn gebruikt
Bovenstaand heeft dus niets uitgehaald.
Ik weet dat de applicatie gebruik maakt van active FTP, misschien dat ik hier nog iets over het hoofd gezien heb.
Als er iemand nog een idee heeft dan hoor ik dit graag. Ik loop op dit moment namelijk een beetje vast.