Platte televisies roundup - JVC LT42V80BU pricewatch

Pagina: 1
Acties:

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07-2025
Het werd al eens gemeld in het kleine fouten topic, maar daar werd er denk ik overgelezen.

Jullie plaatsen de JVC in de middelste prijsklasse, maar de pricewatch geeft toch echt budgetprijzen weer. Er wordt dus naar een fout model gelinkt (hoewel het juiste niet in de pricewatch voorkomt).

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-01 14:52
Die TV staat overigens gewoon in de Pricewatch, enkel zijn er geen prijzen bekend. Daardoor kom je hem in standaard weergave niet tegen in de Pricewatch ;)

pricewatch: JVC LT-42V80

http://twitter.com/randalpeelen

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07-2025
Ik bedoelde daarmee eigenlijk, het gaat volgens de review over de JVC LT42V80BU, die volgens de Pricewatch volledig andere specs heeft (HD Ready, geen 100Hz, ...). Ofwel is de informatie in de pricewatch dus fout, ofwel heeft Tweakers zich vergist van modelnummer.

Zo te zien gaat het inderdaad dan om de LT-42V80.

[ Voor 9% gewijzigd door Alfredo op 27-05-2008 16:38 ]

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10-2025

MrSleeves

You'll thank me later.

Maar bij de prijzen van de roundup staat de JVC LT-42G80BU vermeld. Daar gaat het mis.

De G80 != V80..

[ Voor 17% gewijzigd door MrSleeves op 27-05-2008 16:42 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Geen flauw idee hoe dit komt, maar de tabel die onder de specs stond was een hele andere dan die ik er zelf in heb gezet (of ik begin een beetje schizofreen te worden). Anyway: fixed, het productID was gewoon fout :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards