Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een prepaid kaart die onbeperkt geldig is.

Bij Telfort staat op de site dat je 1x moet bellen/sms'en/gebeld worden.
Je beltegoed is onbeperkt houdbaar. Het enige dat je hiervoor hoeft te doen is één keer per 12 maanden zelf te bellen, sms-en óf op te waarderen.
Maar als je bij de klantenservice gaat kijken staat dat je minimaal 1x per 12 maanden moet opwaarderen. Het spreekt elkaar nogal tegen

Bij Vodafone is het ook "maar" 12 maanden geldig

Bij T-Mobile kan je ook een prepaid sim kopen waarvan wel duidelijk is dat het onbeperkt geldig maar het tarief is nogal duur, je kan wel switchen naar een goedkoper tarief maar dat is niet echt duidelijk op de site.

Wat is wijsheid als je onbeperkt beltegoed wil hebben, ik neig naar Telfort, alleen als het echt onbeperkt houdbaar is.

Hebben tweakers ervaring met Telfort Prepaid en die met mij willen delen?

Elect a clown, expect a circus.

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Telfort Prepaid is niet (meer) onbeperkt geldig, eenmaal per jaar opwaarderen verplicht.
KPN prepaid is onbeperkt geldig, eenmaal per half jaar actief gebruiken.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Topicstarter
Heb maar een T-Mobile kaartje aangeschaft, vond het wel erg wazig bij Telfort

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Let er bij T-Mobile wel op, dat je het simmetje regelmatig gebruikt.

Ze houden zich soms niet aan hun eigen voorwaarden, dat je de aansluiting eenmaal per zes maanden moet gebruiken. De simkaartjes van weinigbellende oudere familieleden werden meerdere malen reeds vier of vijf maanden na het laatste gebruik gedeactiveerd.

Een tante had voor het laatst gebeld, om mijn man met zijn verjaardag te feliciteren en kon dus bewijzen, dat ze vier maanden tevoren nog gebruik gemaakt had van haar simkaart, veertien dagen na mijn belletje naar de KS kreeg ze een nieuwe simkaart toegestuurd, reactiveren van de oude was blijkbaar niet mogelijk.
Maar ja, wie kan al zo precies traceren, op welke dag hij voor het laatst gebeld heeft ?

[ Voor 0% gewijzigd door Marly op 27-05-2008 13:55 . Reden: typo ]

• basdv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-04 09:36
T-mobile is een van goedkopere bekende providers, met 24 cent bellen en 7 cent smsen. Wil je echt onbeperkt tegoed, ga dan voor Orange. Volgens mij hoef je daar slechts 1 keer in het jaar je kaartje te gebruiken. Qick werkt in ieder geval ook via dat principe

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:05

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

MarlyS schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:51:
Let er bij T-Mobile wel op, dat je het simmetje regelmatig gebruikt.

Ze houden zich soms niet aan hun eigen voorwaarden, dat je de aansluiting eenmaal per zes maanden moet gebruiken. De simkaartjes van weinigbellende oudere familieleden werden meerdere malen reeds vier of vijf maanden na het laatste gebruik gedeactiveerd.

Een tante had voor het laatst gebeld, om mijn man met zijn verjaardag te feliciteren en kon dus bewijzen, dat ze vier maanden tevoren nog gebruik gemaakt had van haar simkaart, veertien dagen na mijn belletje naar de KS kreeg ze een nieuwe simkaart toegestuurd, reactiveren van de oude was blijkbaar niet mogelijk.
Maar ja, wie kan al zo precies traceren, op welke dag hij voor het laatst gebeld heeft ?
De meeste telefoons hebben wel een 'uitgaande oproepen' in het geheugen staan..
Zelfs mijn oude 3330 gaf dat al helemaal met tijd en datum aan ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Topicstarter
basdv schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:59:
T-mobile is een van goedkopere bekende providers, met 24 cent bellen en 7 cent smsen. Wil je echt onbeperkt tegoed, ga dan voor Orange. Volgens mij hoef je daar slechts 1 keer in het jaar je kaartje te gebruiken. Qick werkt in ieder geval ook via dat principe
Orange is tegenwoordig ook T-Mobile toch?

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Simyo is ook onbeperkt en goedkoop. Alleen geen data :(
Pagina: 1