Hey GoTers.
Ik heb na een hele tijd probleemloos te zijn, een probleem met mijn laptop.
Het probleem is dat hij begon met soms te haperen, te merken aan geluid, maar ook aan beeld.
Het klinkt alsof iemands stem in een Mp3 hard gaat trillen, en dat gebeurt ongeveer elke 5 seconde.
Pas als je verder nergens mee bezig bent, en er helemaal niks actief is. Wil hij nog wel eens 30seconde normaal werken.
Ook duurt opstarten meer dan 10 minuten.
Ik heb alle FAQ´s gelezen maar kan mijn probleem ook na hevig zoeken niet vinden op dit forum.
Ik heb al geprobeerd,
Volledige reinstall Windows, maar dat was het niet.
HDD controleren op connectie. ziet er goed uit, dus zal het niet zijn.
Hd tune runnen. duurde 10 uur, voordat hij op 25% was. Waren iniedergeval 2 kapotte blocks, maar weet niet wat ik daarmee moet
Wat ik vermoed,
Of dat de HDD kapot is.
Of dat de Processor te heet wordt.
Helaas heb ik geen reserve onderdelen om te kijken wat het is, dus ik zou eerst advies inwinnen bij jullie
Het is een Acer 3661WLMi.
Intel Celeron M 410 Processor
Ati Mobility Xpress 200M
80GB hitachi HDD
1GB ddr2
Bedankt alvast voor de moeite.
Ik heb na een hele tijd probleemloos te zijn, een probleem met mijn laptop.
Het probleem is dat hij begon met soms te haperen, te merken aan geluid, maar ook aan beeld.
Het klinkt alsof iemands stem in een Mp3 hard gaat trillen, en dat gebeurt ongeveer elke 5 seconde.
Pas als je verder nergens mee bezig bent, en er helemaal niks actief is. Wil hij nog wel eens 30seconde normaal werken.
Ook duurt opstarten meer dan 10 minuten.
Ik heb alle FAQ´s gelezen maar kan mijn probleem ook na hevig zoeken niet vinden op dit forum.
Ik heb al geprobeerd,
Volledige reinstall Windows, maar dat was het niet.
HDD controleren op connectie. ziet er goed uit, dus zal het niet zijn.
Hd tune runnen. duurde 10 uur, voordat hij op 25% was. Waren iniedergeval 2 kapotte blocks, maar weet niet wat ik daarmee moet
Wat ik vermoed,
Of dat de HDD kapot is.
Of dat de Processor te heet wordt.
Helaas heb ik geen reserve onderdelen om te kijken wat het is, dus ik zou eerst advies inwinnen bij jullie
Het is een Acer 3661WLMi.
Intel Celeron M 410 Processor
Ati Mobility Xpress 200M
80GB hitachi HDD
1GB ddr2
Bedankt alvast voor de moeite.