Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik kan de standaard tool in windows om te defragmenteren wel openen maar als ik op analyzeren of defragmenteren klik gebeurt er niets en het maak geen verschil welke partitie ik selecteer. ik kon op google en de zoekfunctie hier geen gerelateerde dingen vinden dus vandaar ik hier even post

wat ik al geprobeert heb:
- het bestand dfrg.exe uit c:/windows/system32 te vervangen van een systeem waar het wel werkt
- in veilig modus

maar dit helpt niet helaas heeft iemand nog tips?
ps. alles is up to date met windows xp sp2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Er zijn ook genoeg freeware defrag programma's te vinden. Probeer er daar eens eentje van.

En als het een zootje is dan kan het effe duren voordat er iets gaat gebeuren.

[ Voor 31% gewijzigd door REDFISH op 27-05-2008 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Dan defragmenteer je toch niet?

* RemcoDelft denkt al jaren dat de enige functie van "defragmenteren" is om n00bs te laten denken dat ze hun PC kunnen "onderhouden"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
Toen de harddisks bijzonder traag waren, en seek-times hadden die langer waren dan de tijd nodig om koffie te zetten, ja toen was defragmenteren een noodzaak!
Ik had toen een windows 3.11 installatie die vóór SpeedDisk 20 sec over opstarten deed, en ná SpeedDisk vanaf de C:\-prompt (3.11 was more or less een dos-applicatie met wat foefjes) in 7 sec het fraaie bureuablad van 3.11 liet zien.

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik weet dat er andere programma's zijn maar het gaat mij om het principe hij moet het gewoon doen! of het nu nodig is/nut heeft of niet. ik heb ook al uitgebreide schijf en foutcontrole uit laten voeren maar dat maakt ook geen verschil

dus weet iemand een oplossing omde standaard defragmentatie programma te laten werken? (zonder xp opnieuw te instaleren natuurlijk;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:55

sus

is druk :+

defragmentatie.... dat is al lang geleden dat ik dat gedaan heb :D
Pagina: 1