Usb ontvanger muis kapot

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Hallo, ik zit met het volgende.

Ik heb daarnet mijn laptop laten vallen, en daarbij is de 2.4Ghz usb receiver van mijn logitech MX 610 Laser Cordless Mouse afgebroken |:( |:( |:(

Nu neem ik aan dat deze wel ergens los verkrijgbaar moet zijn, echter ik kan het nergens vinden.

Alleen op de Us site (Die alleen naar USA verzend) http://www.buylogitech.co...tPage/categoryID.11198100
kon ik een losse ontvanger vinden, echter op de nederlandse site niet?!

Wie kan mij helpen, ik heb namelijk geen zin om een nieuwe muis van 60 euro te kopen :'(

Groetjes

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Neem contact op met Logitech, grote kans dat ze je een nieuwe ontvanger of set opsturen.

Of je erbij vermeldt dat je hem zelf hebt laten vallen of dat ie het 'opeens' niet meer deed laat ik aan jou over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-05 02:13

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Logitech mailen... als het goed is heb je nog garantie op de mx610 ;)

Duidelijke omschrijving geven en ze sturen je zo een nieuwe :) (superservice!)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Ik heb een mailtje gestuurd :), ik wacht het af.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Michael Knight schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 00:13:
Logitech mailen... als het goed is heb je nog garantie op de mx610 ;)

Duidelijke omschrijving geven en ze sturen je zo een nieuwe :) (superservice!)
mja kapot laten vallen vind ik niet echt een garantie-item.

Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Aargh :(

Ik heb mailtje terug, maar ze hebben dus geen losse ontvangers :(

Wel kan ik 35 procent korting krijgen als ik telefonisch bestel maar dan heb ik een cc nodig, en die heb ik niet.
Maar de prijzen op de logitech site zelf zijn nogal aan de hoge kant zie ik nu, dus dat schiet ook niet echt op.

[ Voor 22% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 27-05-2008 13:08 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Moet je die MX610 ook expliciet connecten met de stick door op een 'connect'-knopje te drukken? Zo ja, dan zou je ook op vraag en aanbod een advertentie kunnen plaatsen. Vaak zijn er nog wel mensen die een ongebruikte Logitech receiver hebben liggen. Moet je alleen even uitzoeken welke receivers allemaal werken, maar grote kans dat alle modernere receivers werken met je muis.

Zit er geen connect-knopje op je muis dan zijn de ontvanger en muis in de fabriek al aan elkaar gekoppeld en kun je er ook geen andere voor gebruiken. Dan is het einde oefening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Nope, zit geen connect knopje oid op :( gewoon er in steken en hij deed het.

Dan maar voor een nieuwe muis gaan....

Het is voor mijn laptop, dus hij moet sowieso draadloos zijn. En geschikt voor gamen (shooters).

Het liefste wel een logitech, want die vind ik toch wel lekker in de hand liggen, weet iemand een goed model?

IK zag op de site de VX Nano Cordless Laser Mouse, die dus een hele kleine (dus vrijwel onbreekbare) ontvanger heeft, echter hij lijkt me wat klein voor mijn handen.

Als iemand echt een goede muis weet ik hou mij aanbevolen :)

edit: http://www.komplett.nl/k/...E6-410C-9075-06518B1B62A5de mx revolution is dat wat? Mijn budget is ongeveer 60 euro.

[ Voor 13% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 27-05-2008 13:55 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:12
(jarig!)
Gamen en wireless is voor mij altijd een NoGo.
Ik zou toch voor het draadje kiezen en kijken naar een Logitech MX518 of een Logitech G5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Fanatiek gamen doe ik op mijn desktop en daar heb ik naar alle tevredenheid een mx 510 (met draad).

Maar op mijn laptop vind ik het toch wel fijn om wat bewegingsvrijheid te hebben.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Idd, die nano lijkt mij ook vrij klein voor dagelijks gebruik. Al is zo'n receivertje wel erg handig. Heb zelf op mn laptop zo'n klein formaat bluetooth-stickje welke er permanent inzit en hij is nog steeds heel ;)

Maargoed, veel keus aan muizen met een compacte receiver is er niet. Ik heb zelf een Logitech VX Revolution voor mn laptop. Die heeft wel een grotere receiver, maar die muis is ook wat grotr dan de VX nano. En de receiver past in de muis zelf, zodat je hem niet kwijtraakt tijdens vervoer. Maar voor veelvuldig dagelijks gebruik zou ik nog een grotere muis aanraden. VX revolution blijft toch een beetje aan de krappe kant. Maar dan kun je ook uitproberen bij een mediamarkt, dynabyte oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Palomar schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:11:
Moet je die MX610 ook expliciet connecten met de stick door op een 'connect'-knopje te drukken? Zo ja, dan zou je ook op vraag en aanbod een advertentie kunnen plaatsen. Vaak zijn er nog wel mensen die een ongebruikte Logitech receiver hebben liggen. Moet je alleen even uitzoeken welke receivers allemaal werken, maar grote kans dat alle modernere receivers werken met je muis.

Zit er geen connect-knopje op je muis dan zijn de ontvanger en muis in de fabriek al aan elkaar gekoppeld en kun je er ook geen andere voor gebruiken. Dan is het einde oefening ;)
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:24:
Nope, zit geen connect knopje oid op :( gewoon er in steken en hij deed het.

Dan maar voor een nieuwe muis gaan....

Het is voor mijn laptop, dus hij moet sowieso draadloos zijn. En geschikt voor gamen (shooters).

Het liefste wel een logitech, want die vind ik toch wel lekker in de hand liggen, weet iemand een goed model?

IK zag op de site de VX Nano Cordless Laser Mouse, die dus een hele kleine (dus vrijwel onbreekbare) ontvanger heeft, echter hij lijkt me wat klein voor mijn handen.

Als iemand echt een goede muis weet ik hou mij aanbevolen :)

edit: http://www.komplett.nl/k/...E6-410C-9075-06518B1B62A5de mx 1000 is dat wat? Mijn budget is ongeveer 60 euro.
toon volledige bericht
Er zit wel degelijk een knopje onderin de muis; deze reset de stick/ontvanger ook :)
Heeft je muis niet toevallig een ander bekend euvel van dat model; niet reagerende scrollwieltjes, tuimelfunctie die lam is geraakt of hoog batterijverbruik?

Anders kun je alsnog het hele pakket RMA aanmelden :)

Verder zou je kunnen zoeken naar een tweedehands zendertje... Logitech krijgt genoeg kapotte dozen terug en zou genoeg van die zenders moeten hebben. Wat een onzin?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Ja er zit inderdaad een aan/uit knopje aan de onderkant, ik wist niet dat dat voor het connecten was.
Muis is voor het overige nog in perfecte staat.

Dit is de mail die ik terugkreeg

Geachte .........,

Dank u wel voor uw e-mail.

Uit uw e-mail begrijp ik dat u op zoek bent naar een nieuwe ontvanger voor uw MX610 muis.

Helaas hebben wij de ontvanger voor een MX610 muis niet beschikbaar als een losse onderdeel. Zelfs niet tegen betaling.

Wat ik u als tegemoetkoming aan kan bieden is een korting van 35% procent op een aankoop via ons. Om hiervan gebruik te kunnen maken zou u de bestelling telefonisch moeten plaatsen. U kan hiervoor contact opnemen met: 020 200 84 34. Dit nummer is op werkdagen bereikbaar van 9:00 tot 18:00 uur. Zorg ervoor dat u uw referentienummer en creditcard gegevens bij de hand heeft wanneer u belt voor een bestelling. Prijzen en producten kan u vinden op onze website. (www.logitech.com)

Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.

[ Voor 83% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 27-05-2008 14:01 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Ik heb ze nogmaals (een iets minder vriendelijke) mail teruggestuurd.
Even afwachten wat ze terugsturen.

Het lijkt me toch wel dat ze daar losse ontvangers hebben, wat nou als je ontvanger door een natuurlijke oorzaak het begeeft, sturen ze dan een heel nieuwe muis op ook, erg vaag.

En op de USA site valt die ontvanger wel voor 10 dollar te bestellen :X :? 8)7 |:(

[ Voor 56% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 27-05-2008 14:15 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Balen, ze hebben er echt geen en andere ontvangers werken er niet op. :|

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Als je gezegd had dat je muis het niet meer doet hadden ze ws. wel een nieuwe opgestuurd ;)

Maar dat is fraude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Misschien heb je nog een goede kans als je enkele grote webshops mailt met de vraag of ze nog een losse ontvanger hebben liggen ergens (teruggebracht, zelf rma afgehandeld..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Ik denk weinig kans, omdat het precies de ontvanger voor dit type muis moet zijn blijkbaar :S

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 14:13

mace

Sapere Aude

Ik denk zelf dat de ontvanger fabrieksmatig gekoppeld wordt aan je specifieke muis, dus dat een andere ontvanger van hetzelfde type dan niet zou werken. En dat dat dus de reden is dat er geen spares te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
mace schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:03:
Ik denk zelf dat de ontvanger fabrieksmatig gekoppeld wordt aan je specifieke muis, dus dat een andere ontvanger van hetzelfde type dan niet zou werken. En dat dat dus de reden is dat er geen spares te krijgen zijn.
Gelukkig niet zeg.

Er zijn 2(of meer) type rf ontvangers van logitech normaal rf en fast rf. Met en zonder connectknop maakt niet uit, zonder deze knop moet je een tooltje downloaden van de site en hiermee kan je dan connecten.

Detecteerd je pc de USB stick nog wel dan kan je dat tooltje zoeken en proberen?

Tooltje

Overzich met compatibiliteit helaas zonder MX610

[ Voor 39% gewijzigd door Def_P op 27-05-2008 16:20 ]

I, for one, like Roman numerals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Def_P schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:10:
[...]

Gelukkig niet zeg.

Er zijn 2(of meer) type rf ontvangers van logitech normaal rf en fast rf. Met en zonder connectknop maakt niet uit, zonder deze knop moet je een tooltje downloaden van de site en hiermee kan je dan connecten.
weet je dat zeker? Ik meen nl. ook eens gelezen te hebben dat bepaalde nieuwe modellen vanuit de fabriek gekoppeld zijn. Vandaar dat er ook geen connect-knop op de muis zit.

[edit] Had jouw edit nog niet gelezen ;) Zie nu dat er idd WEL een connect-knopje op de muis zit. Bij mijn VX-revolution zit dat niet en die schijnt wel af fabriek gekoppeld te zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Palomar op 27-05-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Palomar schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:22:
[...]

weet je dat zeker? Ik meen nl. ook eens gelezen te hebben dat bepaalde nieuwe modellen vanuit de fabriek gekoppeld zijn. Vandaar dat er ook geen connect-knop op de muis zit.

[edit] Had jouw edit nog niet gelezen ;) Zie nu dat er idd WEL een connect-knopje op de muis zit. Bij mijn VX-revolution zit dat niet en die schijnt wel af fabriek gekoppeld te zijn.
Mijn mx revolution heeft ook geen connectknop. daarvoor moet je linkermuisknop ingedrukt houden en dan 5 keer met de rechtermuisknop drukken.

I, for one, like Roman numerals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Ik heb maar een nieuwe muis gehaald, de mx1000, leuk dingetje werkt perfect. Alleen stom van mij, nu zit de receiver in dat charge station wat dus eigenlijk niet zo handing is voor een laptop. Maar met receiver vindt ik nu ook een beetje eng in case ik hem nog een keer zou breken. Dus ik wissel hem denk ik om met mijn mx510 :)
Want voor een desktop is een charge- stand met ingebouwde receiver natuurlijk wel perfect.

Iig iedereen bedankt voor hulp en meedenken :)

[ Voor 5% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 27-05-2008 19:31 ]

Ps4/switch gamer

Pagina: 1