[Leopard] 10.5 icm met draadloosnetwerk van UU (802.1X)

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views

• Raween
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08-2025
Beste Apple-users op tweakers.net,

Ik heb een handleiding geschreven die ervoor zorgt dat je kan draadloos internetten op het universiteitsnetwerk van de Universiteit Utrecht. Ik heb dit gedaan omdat ik veel vragen kreeg over de instellingen onder Leopard. Mede omdat de UBU zelf geen handleiding gemaakt heeft (tot vele ergenis!), heb ik zelf besloten om dit te doen.

Wellicht dat de handleiding ook bruikbaar is bij andere 802.1X beveiligde netwerken, dat heb ik niet getest. De handleiding werkt zeker ook op Eduroam, 1 user heeft mij daarover feedback gegeven.

De handleiding is expres niet in PDF, omdat ik graag bezoekers wil op mijn site, om zo mijn webhosting kosten terug te winnen via banners O-) (tja, studentenleven is zwaar :P ).

Mochten jullie feedback hebben op de handleiding, graag reacties in dit forum, of mij mailen.

Handleiding OSX 10.5.2:
http://leopard.raween.nl

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:17

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Wat vriendelijk dat je deze informatie wilt delen. Omdat de creative common licence van toepassing is ben ik zo vrij om deze instructies op DEZE locatie gratis ter beschikking te stellen zonder spammeuk.

Verwijderd

Q schreef op maandag 26 mei 2008 @ 23:45:
Wat vriendelijk dat je deze informatie wilt delen. Omdat de creative common licence van toepassing is ben ik zo vrij om deze instructies op DEZE locatie gratis ter beschikking te stellen zonder spammeuk.
offtopic:
Bitch :P

• Raween
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08-2025
Q schreef op maandag 26 mei 2008 @ 23:45:
Vroeg of laat weet je dat er mensen zijn die je niet het respect geven die je ze vraagt 8)7

edit:

De spammeuk zit er nog in ;) Doe het dan goed, en haal die er dan tussenuit. Nu bereik je er nog niks mee :?

[ Voor 12% gewijzigd door Raween op 27-05-2008 00:14 ]

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:17

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Het zou van meer respect getuigen naar je medeforumers als je die info in een nette post format en hier neerzet. Onnoemelijk veel mensen hebben hier nog veel nuttigere info neergezet, gratis en voor niets en dan zal jij deze info op een banner-site moeten zetten? Handig als die site 2 maanden later off-line is.

Op de banners in de pdf kunnen mensen lang klikken.

Het algemeen beleid #spam

[ Voor 6% gewijzigd door Q op 27-05-2008 00:50 ]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:03
Raween, zoals ik al aangaf in het mailtje is het dus niet de bedoeling om alleen een linkje hier neer te zetten. Je had hier bijv. een korte instructie kunnen neerzetten en voor meer informatie linken naar je site. Op deze manier is het niets anders dan SPAM ;).

Ik blijf het een mooie handleiding vinden, maar in deze vorm/op deze manier heeft het helaas geen plaats op GoT.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.