Gezocht: User die niet levert

Pagina: 1
Acties:
  • 415 views

• CasperBTU
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11-2021
Nou ik weet niet of dit hier allowed is maargoed...

Ik heb op Fok! een videokaart gekocht van een user die ook hier op Tweakers.net actief is. Deze user had 2 videokaarten te koop. En 1 heeft hij er via Fok! verkocht, en 1 via Tweakers.net. Onderstaand verhaal is een c/p van Fok! waar ik heb geprobeerd deze user the achterhalen

Recapitulerend ben ik dus op zoek naar het Tweakers.net equivalent van Schvvmrt. Op Fok! is deze user al ruim 20 dagen niet online geweest, indien dat hier ook het geval is, is er misschien meer aan de hand. Indien hij hier wel online is riekt het meer naar oplichting dunkt mij....

------Fok! post-------

Hier een slechte feedback over Schvvmrt

[TK] 2 Dikke Videokaarten.GeForce 7900GTO, Radeon X1950XTX.

In dit topic een videokaart van hem gekocht. De "snelle" Ati X1950 XTX.

Netjes geld overgemaakt €93.

4 dagen later ontvang ik de veeeel langzamere 7900GTO waar ik voor mijn crossfire opstelling met nog een andere X1950 XTX helemaal niks aan heb.
Ik Schvvmrt gemaild en die ging de andere koper mailen. Na 5 dagen krijg ik te horen dat de andere verkoper zogenaamd zijn computer met zijn onterecht ontvangen videokaart heeft verkocht.
Ik heb dus voorgesteld dat Schvvmrt de kaart terugnam. Dat was goed en hij zou geld overmaken. Tot op heden niks ontvangen. Schvvmrt is al 20dagen niet online geweest op Fok! en ik zit met een nutteloze en slome 7900GTO.

Ik heb het idee dat het verhaal van de andere verkoper volledig verzonnen is, en Schvvmrt mij een poot uit probeert te draaien.
Andere optie is dat hij op vakantie is/privesfeer oid. Maar 20dgn niet online en niet op mails reageren vind ik erg dubieus. Ook is zijn PM funcite opeens uitgeschakeld. Zou een mod kunnen checken of hij hier ergens onder een kloon rondzwerft?

Edit: Schvvmrt beweerde overigens dat hij de andere kaart via Tweakers.net had verkocht. Weet iemand wat daar zijn nick is?

------/Fok! post-------------

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-01 22:00
Als ik in de V&A zoek zijn de enige users die in de laatste 2 maanden een 7900GTO hebben aangeboden de volgende:

V&A aangeboden: MSI GeForce 7900 GTO 512MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI) NX7900GTO-T2D512E
V&A aangeboden: MSI GeForce 7900 GTO 512MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI) NX7900GTO-T2D512E
V&A aangeboden: 7900 GTO een van de beste toppers qua dx9

De eerste 2 vallen af omdat die te nieuw zijn (jij hebt het over 20 dagen geleden), en die andere 2 zijn eigenlijk al best oud.

• CasperBTU
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11-2021
Hmm, dit heb ik dus ook gedaan. Alhoewel het me niet zal verbazen dat deze man de X1950 XTX in een complete PC zelf heeft verkocht op Tweakers. Ik kan alleen ik V&A niks vinden waarvan ik denk dat het deze user is....

Ik heb overigens een PM op Fok! gehad met het adres van deze vent en dat ligt in Ede. Ik weet niet of ik dat zomaar hier kan zetten....

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ik snap dat je graag wilt weten wie deze user is op tweakers.net maar daar kunnen (en mogen) we je als crew helaas niet aan helpen. Tevens is het shopping forum niet bedoeld om mensen zo op te sporen. Ik snap dat je in een vervelende situatie zit en ik hoop ook dat je het kan oplossen. Wat je kunt proberen is een belletje naar je bank, het verhaal uitleggen en het bedrag laten storneren. Maar daar kan de bank je meer over vertellen. Als je het geld dan binnen hebt wel netjes de videokaart terug sturen he ;)

Succes ermee in ieder geval, ik hoop dat het wordt opgelost :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Dit topic is gesloten.