Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lexmark X3470 niet te installeren ? help ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal ,

Ik heb een Lexmark x3470 all-in-one printer , en kan deze niet meer geinstalleerd krijgen,
ik gebruik winxp en heb de originele installatie cd niet meer.

Dit is wat er gebeurt:
Ik heb de usb kabel nog niet in de printer gestoken, de printer staat uit.
Als ik de installatiefile download via de Lexmark website (cjb2400DU.exe) en deze installeer
dan gaat hij netjes de benodigde files uitpakken en kopieert ze naar c:\lexmark , nadat ik een aantal keer op ja heb gedrukt dat ik akkoord ga met alles, wordt ik gevraagd de usb kabel in de printer te doen en de printer aan te zetten.
Als ik dit doe herkend Windows duidelijk de printer , maar zegt vervolgens dat er een fout is opgetreden bij de installatie en dat de hardware wellicht niet gebruikt kan worden.
Het installatieprogramma van Lexmark zou de printer nu moeten herkennen en automatisch verder moeten gaan om de installatie af te ronden , dit gebeurt niet en ik kom dus niet voorbij dit punt.

Ik heb echter al vanalles geprobeerd:

de usb drivers van windows geupdate door op "stuurprogramma bijwerken" te klikken en dan tye verwijzen naar een map waar ik de laatste drivers van mijn moederbord heb geplaatst (dit was een tip van lexmark zelf).

Zelf de driver installeren van de printer door te verwijzen naar de installatiemap die het lexmark aangemaakt heeft (c:\lexmark).

Ik heb inmiddels wel gemerkt dat Lexmark troep is , maar ik gebruik het enkel om af en toe een word of pdf documentje uit te printen en op de post te doen , dus om daar nu helemaal weer een nieuwe printer voor aan te schaffen heb ik ook niet echt zin in.

Niets werkt to nu toe, mischien heeft er iemand ervaring mee ?

Alvast bedankt ! 8)7