UT3 Neemt gedownloade maps niet waar

Pagina: 1
Acties:

• Hrugnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
Sinds kort speel ik UT3 en na de campaign en een beetje online spelen wilde ik wel even uitvinden wat voor leuke maps er allemaal te vinden zijn :P makkelijk zat dacht ik zo want was bij ut2004 ook een fluitje van een cent :)

Maargoed ik heb dus een paar maps gedownload(Vooral VCTF) ut3game/cookedpc/CustomMaps(nieuw aangemaakt) klaar is kees volgens de bijgevoegde readme >:) not.... :X

Ik start dus UT3 op en noch bij instant action nog bij online game hosten vind ik ook maar iets van die maps, mijn game versie was 1.2 maar 1.1beta veranderd ook niets.. Ik heb de Collectors Edition(Legaal).

Verder heb ik de maps nog in een paar andere maps geprobeert te stoppen(cookedpc/private/maps/ bijvoorbeeld) maar dan krijg ik een foutmelding bij het opstarten dat de maps in die maps misplaatst zijn en dat hij de maps uit de CustomMaps folder wel gebruikt.. Ik snap er de ..... niet van :P

Kan iemand me helpen?

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Hoi, Het pad zou moeten zijn:

C:\Documents and Settings\jouwnaam\My Documents\My Games\Unreal Tournament 3\UTGame\Published\CookedPC\CustomMaps

Bij mij werkt het gewoon, heb het even geprobeerd. Dus ik denk dat je gewoon een foutje heb gemaakt met je mappen aanmaken. Je bent vergeten een mapje "Published" aan te maken en daarna moet je daarin "CookedPC" mapje maken en vervolgens daarin "CustomMaps" mapje aanmaken, waarin je het rar of zipje in uitlaat pakken.

[ Voor 48% gewijzigd door JediUberknaft op 27-05-2008 16:54 ]

• Hrugnir
Maar cookedpc stond al standaard in mijn instal, alleen zonder published ervoor, en spellen die ik via een speelserver gedownload heb zie ik ook niet, maar hoef ik ook niet opnieuw te downloaden :S Ik doe wel een schone instal en kijk daarna wel verder :P

• JediUberknaft

JediUberknaft

Je hoeft het alleen maar precies zo te doen als ik hierboven zeg anders werkt het idd gewoon niet !

Het pad moet exact hetzelfde zijn als het pad wat ik aangeef. Super easy en in 1 minuut gedaan dus :-)

[ Voor 7% gewijzigd door JediUberknaft op 29-05-2008 13:28 ]

• Hrugnir
lol :P je had gelijk :P

Het kwam mij alleen heel erg onlogisch om een 2e cookedpc map te maken maargoed :P het werkt in ieder geval goed en ik ga eens ff een berg maps downen dan^^ jammer dat ze bijna nooit custommaps hosten..

Bedankt iig :P

• JediUberknaft

JediUberknaft

:+

You're welcome ! Ik ga ook lekker nog een zooitje goede maps erbij downen !
Pagina: 1