Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nvidia Control Panel

Pagina: 1
Acties:

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Hey mensen,

Ik ben wanhopig opzoek naar crashfix voor Assassins Creed PC en nu zelfs 1.02 patch niets uithaalt ben ik aan mijn last resort toe. Volgens een hoop mensen helpt het als je de "Max prerendered frames" optie in de 3D settings van Nvidia Control Panel op 1 zet.

Alleen staan de twee .exe's van Assassins Creed niet in de lijst.
Nou gelukkig kun je "Add" doen en ze dan toevoegen.
Dat heb ik gedaan, en ik heb de Max preblablal op 1 gezet.

Klik op "Apply" en daarna gewoon kruisje afsluiten.

Als ik dan weer, direct erna(!), Control Panel opstart staan de executables weer niet in de lijst en ook zijn de wijzigingen weg!

Ik heb het ook geprobeerd bij andere executables die alwel in de lijst staan en ook de wijzigingen daarin worden niet opgeslagen.

Hoe fix ik dit?

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Euh.. iemand?

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

• Mwij
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-06-2016
Ik had ook problemen met assassins creed.
Toen ik spel spelen zijn er personen in het spel geen gezichten, maar lege gezichten.

En mijn pc is:

Intel Quad Core 2,83 GHZ
4 GB DDR 3
Windows XP x64 Professional met Service Pack 2