Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mediatoetsen activeren tijdens games

Pagina: 1
Acties:

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Hallo...

Ik zit net, sinds lange tijd, weer even Oblivion te spelen en ik heb nu boxen waar geen knoppen meer op zitten. Ik moet dus altijd softwarematig mijn geluid bedienen. Alleen er zijn een hoop games die dat uitschakelen.

Oblivion, GRID en Assassins Creed zijn er een paar van. Nou heb ik het wel eens uitgezet bij een spel alleen dat is lang geleden en ik weet niet meer hoe ik het gedaan heb.

Iemand ideeën? Ik wil dus mijn geluidsniveau via de knop op het toetsenbord kunnen bedienen en ook rewing/forward/play/pauze etc.. kunnen gebruiken.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Iemand?

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.