Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste tijd een probleempje met mijn Windows XP prof SP3.

Ik sluit de pc af, de hd en zo valt uit, maar het power lampje blijft branden en ventilatoren blijven draaien.

Weet iemand hiervoor een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Lijkt dus op een powerdown probleem. Als je daarop googled, dan kom je op een aantal behulpzame sites uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al gedaan, maar zonder resultaat.

zoals: in het register bij HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon PowerdownAfterShutdown waarde 1 gegeven, zonder resulaat.

In veilige modus doet hij het wel, dus lijkt me een driverprobleem of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:46

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:08:
Heb ik al gedaan, maar zonder resultaat.

zoals: in het register bij HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon PowerdownAfterShutdown waarde 1 gegeven, zonder resulaat.

In veilige modus doet hij het wel, dus lijkt me een driverprobleem of zo.
OK, dat was dus één optie die je geprobeerd hebt. Zeg eens wat je nog meer gedaan hebt en wat er toen gebeurde? Als we om en om opties gaan roepen en jij zegt 'ja dat heb ik al gedaan' schiet het niet echt op. Je zit vast, dus moet je iets proberen wat je nog niet gedaan hebt. Om zo'n optie te noemen moeten we dus wel weten wat je al geprobeerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik mis wat info van je zoals beschreven in Het algemeen beleid #topicplaatsen

Desondanks; staat er niet iets raars in je BIOS wat bijt met de Windows-settings?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals al gezegt, heb ik dus in het register PowerdownAfterShutdown waarde 1 gegeven, hielp niet.

In het configuratiescherm, bij energiebeheer kan ik APM na het installeren van SP3 niet meer vinden.

Herstarten doet hij ook niet, zelfde probleem als afsluiten. Lampje blijft aan en fans blijven draaien.

In de bios heb ik laatst niets verandert, dus volgens mij ligt het daar niet aan.

Aangezien ik op google niet echt hetzelfde probleem tegenkom, maar misschien weet iemand van hier de oplossing?
Pagina: 1