Toon posts:

Draadloos TV-Out --> TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben op zoek naar een oplossing voor mijn kleine probleempje. Wat is de beste optie om vanaf m'n Asus v7100 draadloos bij m'n tv te komen die 10 meter verderop staat met muren ertussen, dit zodat ik ook van dvd en divx op m'n TV kan spelen, de TV heeft gewoon een Scart aansluiting dus dat is eventueel geen probleem. Wat zijn ongeveer de kosten en waar kan ik dit vinden? :?

Verwijderd

Bij my com hebben ze er een voor nog geen 300 gulden. (Ben ff kwijt hoe dat ding heet)

• Ropniko
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03-2021
Giga-nog-iets bij MyCom.. is een draadloos systeem voor binnenshuis.. voor het versturen van beelden.. kost iets van 300,- ofzo.. www.mycom.nl

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Gebruik Giga video van Marmitek; kost wel redelijk wat, 299,- als het goed is, maar het geeft kennelijk wel goed beeld heb ik zo gehoord en begrepen. Makkelijk aan te sluiten ook. Ik zelf moet ook 10m overbruggen en heb kabeltje gebruikt. iet glashelder, wel wat lichte streepjes door het beeld maar dat kan ook door de videokaart komen, who knows.

Ga idd naar Mycom toe, zoals de anderen al zeiden. ;)

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

ik geloof dat je datzelfde setje voor f250 bij conrad kon krijgen :)

Check www.conrad.nl maar ff.

Verwijderd

Topicstarter
Tnx all, ik ga die dingen opzoeken in de winkel, heb al even gebeld, goedkoopste is 299 en ik kan die van 250 niet vinden bij conrad...of zou dat door die "overzichtelijke" site komen? ;)

Iemand anders nog een idee?
Alvast bedankt.

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

hij is daar ook 299 piek
zoek maar eens op marmitek

Elro had ook iets soortgelijks dacht ik.

edit:
hiero prijs kan ik alleen niet vinden
http://www.elro-nl.com/nieuws/1-video.htm

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ik weet niet hoe het bij Marmitek zit, maar ik heb afgelopen weekend bij de praxis (!!) de Elro gekocht voor F299,-

Deze geeft ook je afstandsbediening door.
Dit kan op 2 manieren.
Er zitten sowieso op de zender en de onvtanger een infrarood sensor.

De ontvanger kan het signaal van je AB opvangen en doorpassen naar je zender.
Als de voorkant van de zender niet op je apparaat gericht kan worden (door de kabels ofzo), kun je het meegeleverde OIR kabeltje eraansluiten en deze op je apparaat richten.

Hij is dus gelijk aan de Marmitek GigaVideo 50, maar deze heeft enkel op 1 een IR aan de voorkant.
Dus ik denk dan dat je ALTIJD het meegeleverde IR draadje moet gebruiken.

Oh ja.. afgelopen weekend getest, en geen enkel last van het fenomeen van 'door het signaal lopen'.

Anyway .. Suc6 met de keuze

Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Heb ergens verder op ook een zelfde soort topic gehad en toen op aanraden van optical
maar zo'n marmitek setje gehaald .

Werkt perfekt moet ik zeggen.
Staat echter wel maar een meter of 3 uitelkaar(hemelbreed , 10mtr svhs kabel)

Verwijderd

Topicstarter
TNX ALL

zal een even rond gaan kijken welke ik ga halen, ik wist dat er mogelijkheden waren maar was niet zeker van de kwaliteit, blijkbaar is die goed dus halen maar.....

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Ik heb ook zo'n marmitek setje gehad, maar ik heb het moeten terugbrengen. Ik moest zo'n 9 meter overbruggen door de vloer, en ik had ongelooflijk veel storing, en strepen door mijn beeld. Maar het schijnt echt per situatie te verschillen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in zo'n oud huis zonder gewapend beton...mischien doet die het dan wel goed...damn nu maak je me weer aan het twijfelen. :?
Pagina: 1