Probleem Knoppen PS3 Controller

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263105

Topicstarter
Van onze twee controllers (draadloze) blijven de volgende 2 knoppen (vierkantje en kruisje) een beetje vaak hangen en gaan ze ongelovelijk zwaar. Dit is zeer nadelig bij schietspellen of bij FIFA 2008 of UEFA 2008. Geen idee wat hier aan ten grondslag kan liggen, maar het is zeer lastig. Heeft iemand anders hier ook ervaringen mee en heeft iemand misschien een oplossing voor ons.
We horen het graag van u. Het zijn de 2 knoppen aan de rechterkant die je best wel vaak nodig hebt. Mvg Paulus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:18

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ik denk dat je controllers gewoon op zijn en wellicht aan ...uhmm.... "fanatiek gebruik" kapot zijn gegaan.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

Zeg maar je, het kan zijn dat er met wat vieze handjes gespeeld is.
Maak ze eens open en maak de knopjes eens schoon als ze vies zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 217897 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:11:
Zeg maar je, het kan zijn dat er met wat vieze handjes gespeeld is.
Maak ze eens open en maak de knopjes eens schoon als ze vies zijn
Hoe zit het dan met de garantie?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

Die ben je dan waarschijnlijk kwijt.
Kijk eerst eens of je vuil kan zien zitten in de voeg van de knopjes, het kan natuurlijk zijn dat ze lam zijn, maar een joypad kan behoorlijk wat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 15:50

FeaR

In GoT we trust

Aangezien je beschikt over twee controllers neem ik aan dat je wat later in het jaar een PS3 pack hebt gekocht met een game en dergelijke. Je hebt dan gewoon nog garantie (want je hebt de console dan nog minder dan een jaar).

Gewoon Sony opbellen en dan helpen die je verder.
Wellicht zal de oplossing zitten in de controllers opsturen en dan krijg je na een paar weken twee nieuwe terug. Je zit dan wel even zonder aangezien het om beide controllers gaat.

Je kan met een licht vochtig nagelborsteltje de controller schoon proberen te maken, maar aangezien het probleem wellicht in de controller zit zal dit niet veel uitmaken. Of de rand van de button moet inderdaad door vuil wat stroef lopen.

Ik zou niets open maken, want terug in elkaar zetten is niet echt makkelijk.
Of je je garantie erdoor verliest durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen trouwens.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-06 21:18

painkill

Pain(k)(ill)

Je verliest je garantie niet, dit omdat er geen manier is om te controleren, want het moet dan aan de binnenkant zitten, een sticker etc... maar om die te zien moeten hun hem natuurlijk eerst los doen.

Maar die reparaties gaan onder immense tijdsdruk, en in 99% van de gevallen worden de stickers etc.. niet gecontroleerd

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

painkill schreef op maandag 26 mei 2008 @ 19:54:
Je verliest je garantie niet, dit omdat er geen manier is om te controleren, want het moet dan aan de binnenkant zitten, een sticker etc... maar om die te zien moeten hun hem natuurlijk eerst los doen.

Maar die reparaties gaan onder immense tijdsdruk, en in 99% van de gevallen worden de stickers etc.. niet gecontroleerd
Ik denk wel dat ze een manier hebben om die dingen na te kijken hoor, dat er geen zegels etc zijn gebroken :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Spielerij - Games & DiscussiesSpielerij - Problemen & Vragen

Dit is een vraag, geen echte games- of hardwarediscussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Topic report is genoeg

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-05-2008 00:41 ]

Pagina: 1