Toon posts:

Cisco werkt aan nieuw berichtenprotocol

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Niet echt een typfout, maar kan het niet onvermeld laten (en ik weet niet waar ik het anders zou moeten melden): in Cisco werkt aan nieuw berichtenprotocol wordt het oude logo van Cisco gebruikt.

Dit logo is al een jaar geleden vervangen. Bij een vorig nieuwsbericht heb ik daar in een reactie in het artikel al wat over gezegd, maar net zoals nu wordt dit weggemod omdat men dit kennelijk niet belangrijk vindt. Toch staat het IMHO wel professioneler als T.net de hedendaagse logo's van grote spelers gebruikt, imho...

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Even over jouw opmerking dat de melding van jou bij het nieuwsartikel niet belangrijk zou zijn: bij het nieuwsartikel verwachten we alleen inhoudelijke reacties die op het item zelf in gaan. Alle andere reacties, zoals deze correctie, zijn offtopic en worden dus op -1 gezet, dat gebeurd dus niet omdat dat wat jij te melden hebt onbelangrijk zou zijn. Voor correcties hebben we een andere plek, namelijk dit (sub)forum, dat je nu dus ook gevonden hebt.
Ik vraag je dan ook om de volgende keer je correctie direct hier te plaatsen, in plaats van op de fp, want voor de andere lezers is de melding totaal niet interessant en hier heb je ook veel meer kans dat het door de juiste personen het zien. Bij voorbaat dank!

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Verwijderd

Topicstarter
Doe ik, thanks voor de uitleg!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Het nieuwe logo heb ik zojuist aan onze database toegevoegd: http://tweakers.net/ext/i/1211896959.gif. Die kunnen we dus nu gebruiken.

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
zo, en eindelijk staat het juiste logo nu ook bij het stukje :)