Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Leuke platen. Kan er eigenlijk niet veel op aanmerken. Ik heb wel een mening over dit soort fotografie in het algemeen. Het is totaal niet persoonlijk bedoeld maar als je een stuk of 20 van deze foto's hebt gezien heb je ze allemaal wel gezien. Ik weet hoe gaaf het is om in zo'n verlaten gebouw te lopen en dat het heel sfeervol is maar ik zie niets nieuws meer. Iedereen HDR't de foto's en ik heb al een hoop foto's gezien met een oude trap waarbij er licht van boven komt.
Nogmaals, dit is niet persoonlijk bedoeld en ik kan op jouw foto's echt weinig tot niets aanmerken maar ik hoop eens iets vernieuwends te zien. (en ik weet ook dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is)
Nogmaals, dit is niet persoonlijk bedoeld en ik kan op jouw foto's echt weinig tot niets aanmerken maar ik hoop eens iets vernieuwends te zien. (en ik weet ook dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is)
This too shall pass