Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen

ik zoek een site of winkel waar ik een liedje kan laten instellen als ik gebeld word ipv een piep, Ik heb dit al een paar keer gehoord maar ik kan nergenst vinden waar ik het kan doen.

Weten jullie dit wel?

Graag jullie reactie

Tim Gorter 8)

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

google eens op het woord: Ringtone

[ Voor 48% gewijzigd door DeeJee op 26-05-2008 13:49 ]

Money for nothin' and your chicks for free

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Ik denk dattie bedoelt alssie een wisselgesprek heeft, c.q. iemand in de wacht zet.

Oh, btw, ik wil niet bij de TS in de wacht staan alssie een liedje daar voor heeft... Das echt zoooooo schijtens irritant :X

Btw, als het toch om een ringtone gaat: TS, kijk eens wat meer TV, reclame zat voor die onzin. Moet je wel een telefoon hebben die het aan kan... (maja elke moderne telefoon kan het wel, dacht ik zo...)

[ Voor 37% gewijzigd door McKaamos op 26-05-2008 13:56 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-11 22:29
Volgens mij is dat provider-afhankelijk. Welke provider heb je?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 09:59
Nee, hij bedoelt dat als je gebeld wordt dat de beller in plaats van de welbekende pieptoon een liedje hoort. Ik weet dat T-Mobile dit ondersteund heeft(?). Welke provider heb je? Want dit moet bij je provider ingesteld worden.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-10 12:49
heb je een telefoon die Mp3 ondersteunt dat je weet? handig is het geven van je type telefoon wel.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03:30

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Sqorpius schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:58:
heb je een telefoon die Mp3 ondersteunt dat je weet? handig is het geven van je type telefoon wel.
Volgens mij gaat de telefoon in dit geval echt niet een mp3tje streamen tijdens het overgaan? Zoiets moet vanuit de provider geregeld worden, zoals eerder gezegd.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Volgens mij is het een Vodafone dienst. Als ik een bepaalde vriend van me bel hoor ik geen tonen, maar een liedje van John Legend (voordat hij opneemt).

edit: als je het al een paar keer hebt gehoord, waarom vraag je dan niet aan degene met wie je belt hoe hij/zij dat heeft gedaan?

[ Voor 30% gewijzigd door m_a_rnix op 26-05-2008 14:02 ]

Verwijderd

Verbal_Kint schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:02:
edit: als je het al een paar keer hebt gehoord, waarom vraag je dan niet aan degene met wie je belt hoe hij/zij dat heeft gedaan?
En laat je het ons vervolgens weten. Denk dat er wel meer mensen interesse hebben.

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-11 15:47

reuzekind

Ik geloof in GoT

Dit heet een ringback-tone. Google daar maar is op.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Mjah, we verwachten toch wel wat meer eigen inzet. Dus probeer eerst Google is ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.